Gromit Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Har et Thomson Speedtouch510i som er konfigurert for Tiscali som Ethernet Bridge. Jeg blir ikke klok på dette. Hvordan åpner jeg det for å konfigurere det til f.eks Telenor eller som jeg har nå Tafjord Mimer. Angående Telenor så har faderen bestilt det hjemme og tenkte muligens han kunne få det modemet, eller at jeg selger det på QXL om han bestemmer seg for noe annet. Lenke til kommentar
UAM Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Gi maskinen din IP adressen 10.0.0.139, deretter kan du taste 10.0.0.138 i nettleseren og vips.......Funket ihvertfall for meg Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Jojo. Kommer inn på modemet, men skjønner da faen ikke hva jeg skal gjøre Er ikke noen configverktøy tilgjengelig. Man kan kun laste opp ei user.ini fil. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Jojo. Kommer inn på modemet, men skjønner da faen ikke hva jeg skal gjøre Er ikke noen configverktøy tilgjengelig. Man kan kun laste opp ei user.ini fil. Da har du gammel firmware, du finner den nyeste her hvis det er et 510-modem: http://www.speedtouch.nl/drivers.html#510 Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Oh. Hjertlig hjertlig. Så på den engelske siden. speedtouch.com. Der var det ingenting. Men på den nederlandske var det. Genialt. Jeg som kan nederlandsk å greier. stilig. takker og bukker. Nytt spm. Hvordan enable ENET ENCAP på den? Mimer bruker dette. Jeg kan bruke Telenor på den nå så i essensen har jeg fått til det slik at den kan brukes på faderen sin ADSL når den tid kommer. Endret 10. mars 2005 av Gromit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå