Gå til innhold

Anarchy Online

Anbefalte innlegg

Som vi (nesten) alle vet så har AO et års jubileum. Funcom har på en måte klart å henge med i svingene med sin versjon av et online spill. Hva er det folk syntes om dette spille egentlig. Jeg har spillt det mye og har Beta tester.

Min mening om spillet er at det har enormt med potensiale, men mye av dette har gått i glemmeboka hos Funcom. Grafikken er noe av det råeste jeg har sett på den fronten. Sci-Fi stemmningen har det også klart å legge fint frem. Musikken er også upåklagelig. Men hvor resten: Jeg vil kunne bygge meg et hus hvor jeg kan slappe av i. stå ved gjerde og prate med naboen. Lage ting som jeg selge og deretter skape meg et rykte om hvor flink jeg er. Jeg vil også kunne trene meg opp til å bli god i en ting uten å måte gå rundt å drepe monstre for så å bli god til å lage våpen. Dere skjønner sikkert hvor jeg vil hen. Jeg syntes det var kjempekult å spille i begynnelsen, men når du gjør det samme hver eneste gang så blir det kjedelig.

Har folk andre meninger om spillet?

PS: Til Moderatorene, hvis dette ikke passer inn i dette forumet så må dere gjerne slette det. Håper at det passer :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...