fxwz Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Kameraten min paastaar at den linken ha ga meg er et hoonevirus, som hakker&odelegger filene mine, lyver han, eller er det fakta Det var en slik link jeg innpaa! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 om han gjorde det vet jeg ikke, men det er en mulighet at han gjorde det... men viruset er ikke kjent for meg, har hørt om ett høne-virus, men ikke hane.... det jeg har hørt om er også relativt ufarlig... Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Det skal staa hoone, de tre bokstavene funker ikke saa jeg tenkte, hane hoone, samme det da! Men han loy da altsaa. Dette fikk jeg The image “http://img.photobucket.com/albums/v23/gerudowolf/cukoo.gif” cannot be displayed, because it contains errors. Fjernet paa en ting slik at dette ikke spres videre, i tilfelle det er virus Lenke til kommentar
paknive Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Kanskje jeg har fått Hønevirus, for HDen min står bare og kakler her..... Eller kanskje jeg har fått Kuviruset, for HDen stod bare og tygger drøv..... HEHE :!: Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg tror nok hele greia er en spøk :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå