Gå til innhold

Iron Maiden, oppskrytt?

TLZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det kan sammenlignes med et kappløp. Iron Maiden "tjuvstartet", men ble raskt nådd igjen og forbigått av Metallica og andre.

man kan ikke sammenlinge det slik.

Iron Maiden har vært verdenskjent siden 80tallet, metallica slo først skikklig gjennom på midten av 90 tallet.

Iron Maiden utvikla seg ikke så veldig, de holdt jo mer eller mindre fast på sounden sin

som jeg sa i stad. hørt på cd nr.1 så hør på cd nr.23. det er en stor forsjell!

Lenke til kommentar
Iron Maiden er oppskryt. elendig band

Stygg vokalist (bruce dickingson) og alt for mye gitar runking.

ja, for deg tar vi jo seriøs... :nei:

ok, da kan det være jeg tar feil. det var ikke mange her som hadde hørt om metallica før 90tallet i hvertfall.

husk uansett at det der ikke er flere en kanskje 100000. de fleste mer eller mindre kjente band har så mange tilhengere :innocent: (dårlig unskyldning :!: )

edit: har søkt litt, og jeg tok nok feil ja. :whistle:

Endret av Aurgjelme
Lenke til kommentar
Jeg synes ikke Maiden er oppskrytt, ikke det at de lager god musikk, men de blir ikke akkuratt skrytt opp i skyene av kritikerne. Den anerkjente, trendifiserte, snobbete musikkpressen har nesten uten unntak slaktet alt av heavy metall, Iron Maiden inkludert. Det er de banda som virkelig slår ann hos disse kritikerne som pleier å få den heltestatusen, også blant lytterne. Noe sånt har Iron Maiden aldri fått. Derfor mener jeg at Iron Maiden ikke er oppskrytt, fordi de aldri har blitt veldig annekjente.

Helt enig.

Alt for mange på dette forumet er slik: "Uh, vi hører på musikk dere aldri har hørt om, derfor har vi bedre musikksmak enn dere og vi er smartere enn dere så du kan bare holde kjeft"

-Skrevet med ironi, men med ganske mye sannhet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...