834HF42F242 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Jo det stemmer. det kan sammenlignes med et kappløp. Iron Maiden "tjuvstartet", men ble raskt nådd igjen og forbigått av Metallica og andre. Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 det kan sammenlignes med et kappløp. Iron Maiden "tjuvstartet", men ble raskt nådd igjen og forbigått av Metallica og andre. man kan ikke sammenlinge det slik. Iron Maiden har vært verdenskjent siden 80tallet, metallica slo først skikklig gjennom på midten av 90 tallet. Iron Maiden utvikla seg ikke så veldig, de holdt jo mer eller mindre fast på sounden sin som jeg sa i stad. hørt på cd nr.1 så hør på cd nr.23. det er en stor forsjell! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Iron Maiden har vært verdenskjent siden 80tallet, metallica slo først skikklig gjennom på midten av 90 tallet. Eh, nei. Bare nei. Endret 10. mars 2005 av Zyklon Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Eh, nei. Bare nei. de slo først skikklig gjennom med black album. de hadde seffølgelig fans fra før, men det var med den cd'en de virklig slo gjennom. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Metallica var veldig populære på 80 tallet. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Master Of Puppets og ...And Justice For All solgte begge til platina. Men neida, de slo ikke gjennom med de albumene nei... Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Metallica var veldig populære på 80 tallet. ja, men menigmannen hørte først om dette bandet på 90 tallet. Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Iron Maiden er oppskryt. elendig band Stygg vokalist (bruce dickingson) og alt for mye gitar runking. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Metallica var veldig populære på 80 tallet. ja, men menigmannen hørte først om dette bandet på 90 tallet. Fra 1988: Jeg ser klart og tydelig at de ikke hadde slått skikkelig gjennom. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Nei, det der ser jo ut som en liten samling utenfor den lokale puben på hjørnet hvor Metallica brukte å øve. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Nei, det er da de skulle varme opp for et delfinshow Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Iron Maiden er oppskryt. elendig bandStygg vokalist (bruce dickingson) og alt for mye gitar runking. ja, for deg tar vi jo seriøs... ok, da kan det være jeg tar feil. det var ikke mange her som hadde hørt om metallica før 90tallet i hvertfall. husk uansett at det der ikke er flere en kanskje 100000. de fleste mer eller mindre kjente band har så mange tilhengere (dårlig unskyldning :!: ) edit: har søkt litt, og jeg tok nok feil ja. Endret 10. mars 2005 av Aurgjelme Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) ..meget bra illustrasjon av ett poeng Zyklon. Edit: Hva med en poll? Endret 10. mars 2005 av Nisje Olm Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg synes ikke Maiden er oppskrytt, ikke det at de lager god musikk, men de blir ikke akkuratt skrytt opp i skyene av kritikerne. Den anerkjente, trendifiserte, snobbete musikkpressen har nesten uten unntak slaktet alt av heavy metall, Iron Maiden inkludert. Det er de banda som virkelig slår ann hos disse kritikerne som pleier å få den heltestatusen, også blant lytterne. Noe sånt har Iron Maiden aldri fått. Derfor mener jeg at Iron Maiden ikke er oppskrytt, fordi de aldri har blitt veldig annekjente. Helt enig. Alt for mange på dette forumet er slik: "Uh, vi hører på musikk dere aldri har hørt om, derfor har vi bedre musikksmak enn dere og vi er smartere enn dere så du kan bare holde kjeft" -Skrevet med ironi, men med ganske mye sannhet. Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 "Uh, vi hører på musikk dere aldri har hørt om, derfor har vi bedre musikksmak enn dere og vi er smartere enn dere så du kan bare holde kjeft" ja, jeg har ikke vært her lenge, men har sett massevis av teneser til det Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Eksempler er du snill? Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) bare se i PF posten din. der er det plenty av de! edit: i Mars Volta topicen også. Endret 10. mars 2005 av Aurgjelme Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Eg liker Iron Maiden, men har ikkje noko behov for å overbevise andre om at det er eit bra band. Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Eg liker Iron Maiden, men har ikkje noko behov for å overbevise andre om at det er eit bra band. jeg burde kanskje tenkt over det før jeg kasta meg inn i diskusjonene jeg også Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 For all del... La oss ikke påvirke andre til å kjøpe bra musikk. Hvis jeg oppdager et nytt band eller ei ny og god plate, så kan du være sikker på at jeg tar den med til kompisene for å få de hekta også. Trodde alle hadde et behov for å spre budskapet sitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå