Gå til innhold

Iron Maiden, oppskrytt?

TLZ

Anbefalte innlegg

Det var behovet for en slik tråd.

Er Iron Maiden best og suger alle band eller suger bare Iron Maiden? (det var ironi for dere som ikke skjønte det)

Diskutêr.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er detta virklig nødvendig?

du veit like godt som meg at detta blir en rein krangle tråd!

edit:

Er Iron Maiden best og suger alle band eller suger bare Iron Maiden

bare se på det du skriver selv. du oppfordrer til kranglig.

denna topicen brude virklig bli stengt!

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar
er detta virklig nødvendig?

du veit like godt som meg at detta blir en rein krangle tråd!

Ja. Eg vet det. :green:

Nei, men seriøst da. La oss diskutere bandet. Forøvrig så er deler av startposten åpenbar ironi.

Eg synes Iron Maiden har blitt tildels oppskrytt, de lager noen gode låter innimellom men mangler sterke gjennomgående sterke plater. Live så er de veldig gode. Dette er ihvertfall mitt intrykk.

EDIT: Tar kvelden eg... God natt.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
OK, jeg er fanboy ang Pink Floyd. Hva så? si hva du vil.

Eg lager tråd for å hindre at andre tråder går offtopic og så går du offtopic på denne, hrmpf.. skuffende! :p

Aurgjelme: Enig i at de er gode live.

Lenke til kommentar
haka med denna posten er at sier jeg min mening er jeg en fanboy med en gang!

OK, jeg er fanboy ang Pink Floyd. Hva så? si hva du vil.

forsjellen er at det har blitt mote å gi meg huden full av kjeft, fordi jeg liker iron maiden. jeg har fortsatt ikke fått med meg du har fått det pga PF.

Lenke til kommentar
Tja, Judas Priest da? Var minst like viktige de...

begge bandene har ledet ann "new wave of brittish metal" sjangern, og den ene har ikke ment noe mer enn den andre.

jeg syns også at de har utspilt sin rolle og har ikke så mye å by på lengre

det er ikke så mange som spiller i samme spesifike sjanger som iron maiden lengre, og noen må jo holde liv i den også. du må også huske at maiden har milioner av fans rundt på kloden som forventer at de skal levere, noe jeg personlig syntes de har gjort med alle cd'ene sine. Iron Maiden har alltid brydd seg mye om fansen, og jeg vil tru de er hoved drivkraften bak at de fortsatt spiller.

edit: huska ikke hva det het :blush:

Endret av headcleaver
Lenke til kommentar

For oss som var i Oslo Spektrum i går så er det vel ikke tvil om at Judas Priest eier Maiden... Ikke glem at Priest var noen år tidligere ute og på mange måter kan sees på som opphavet til den britiske metal-bølgen :cool:

Nettavisen: Halford i sitt rette element

Som Halford sa etter at de hadde blåst igjennom Exciter: ''Now that's what I call a real headbanger!'' - utvilsomt med tanke på etterfølgende bands adoptering av stilen (Exciter er jo fra 1978)...

Endret av Shimano
Lenke til kommentar

Aurgjelme: Selvfølgelig har Metallica hatt noe og si noe for metal. Metallica og Slayer grunnla trash/speed metal(for det meste). Jeg sier ikke at Maiden ikke har hatt noe å si, men Metallica er ganske annerledes enn Maiden også da. Derfor blir det feil og sammeligne de to.

Men dette er min mening.

Lenke til kommentar
forsjellen er at det har blitt mote å gi meg huden full av kjeft, fordi jeg liker iron maiden.

Nei. Alle kjefter på deg fordi du uttaler deg som en ekspert om ting du åpenbart ikke har peiling på. No offence. :)

Ja, Iron Maiden er oppskrytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...