wampyre Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Trenger hjelp til en ny telefon For øyeblikket har jeg en N6600. Største mangelen er innebygd mp3 spiller (Har 3.parts program, men den bruke så mye ressurser på cpu) Derfor vurderer jeg en ny telefon og det helst med symbian som plattform. Valget mitt har falt på følgende, Sendo X og P910. Har lest mye rundt om i forumene men greier fremdeles ikke helt å bestemme meg. Største problemet er vel egentlig minnekort-kapasitet. Har lest at P910 "bare" har støtte for 1 gb minne. Sendo X vet jeg støtter opp mot 1 gb MMC fordi expansys.no selger den med et slikt kort. Noen som har noen ideer om hvilken av disse to jeg bør velge? Har også hørt at Sendo X2 skal utgies snart - Noen som vet når? Vil gjerne høre erfaringer fra bruk av telefonen(e). På forhånd takk Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Sendo X ble kraftig forsinket, og det gjenstår å se om den britiske produsenten klarer å ha X2 ferdig for salg allerede til juli i år, som ble lovt under lanseringen Kanskje den kommer i juli. Bruk malen? Ville for øvrig valgt P910i. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 sendo X2 vil komme i tredje kvartal i år, og vil koste rundt 2000kr (150£)... HER kan du finne masse info om veldig mange telefoner, jeg tror jeg skal trå til på Sendo X2 når den kommer... Lenke til kommentar
wampyre Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Takker for svar, Sorry for at jeg ikke har svart før nå. Har vært litt opptatt Greit å få vite at der er flere enn meg som venter på Sendo X2 Lenke til kommentar
wampyre Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Takker for svar, Sorry for at jeg ikke har svart før nå. Har vært litt opptatt Greit å få vite at der er flere enn meg som venter på Sendo X2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå