fxwz Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Spiller endel CS:S og da ser jeg endel folk med mange rare bokstaver i nikcekt sitt! En av disse er en slags rar S! Noen som vet hvordan disse lages? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Ikke en slik: § nei! Men den er litt mer, vanskelig å forklare egentlig! På en måte mer på skrå! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Det du lagde nå var et paragraf tegn. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 En slik en: ß? <ALT> + 0223 på num-pad'en Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 En slik en: ß? <ALT> + 0223 på num-pad'en Det der ligner vel mer paa en b etter mitt syn! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Det der er en tysk dobbel s. mener du en sånn svær mongo kursiv s..som er noe utenfor linjene? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 En slik en: ß? <ALT> + 0223 på num-pad'en Det der ligner vel mer paa en b etter mitt syn! Utifra at du aldri har sett en dobbelt-S og spiller CS, så tipper jeg du går enten slutten av barneskolen eller begynnelsen av ungdomsskolen ellerno..? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Det der er en tysk dobbel s. mener du en sånn svær mongo kursiv s..som er noe utenfor linjene? Ja, det kan vel stemme! Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 En slik en: ß? <ALT> + 0223 på num-pad'en Det der ligner vel mer paa en b etter mitt syn! Utifra at du aldri har sett en dobbelt-S og spiller CS, så tipper jeg du går enten slutten av barneskolen eller begynnelsen av ungdomsskolen ellerno..? Seri;st., har aldri visst at det der en dobbel/S ingen som har fortalt meg det heller! Gaar i 10ende! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 k..nå røper jeg tricken til mongonick: 1: Start CS:S i minimert tilstand 2: Gå der du endrer nicket ditt. 3: Start -> Kjør -> charmap 4: Finn noen fete tegn du ønsker i nicket ditt 5: Kopier og paste til CS:S's nickfelt ...ikke alle tegn funker men det er bare å prøve seg frem. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 k..nå røper jeg tricken til mongonick: 1: Start CS:S i minimert tilstand 2: Gå der du endrer nicket ditt. 3: Start -> Kjør -> charmap 4: Finn noen fete tegn du ønsker i nicket ditt 5: Kopier og paste til CS:S's nickfelt ...ikke alle tegn funker men det er bare å prøve seg frem. Den der var knall! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 WEEE! Folk med "fete tegn" i nicket sitt mister automatisk min respekt. Gratulerer! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Hva er gale med nick med at kort navn? Banan Kamel osv.. Så greit å ha med å gjøre.. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Det der er en tysk dobbel s. Tyskerne bruker det som en dobbel s, som f.eks. waßer og scheiße, men opprinnelig er det jo den greske bokstaven beta. Brukes f.eks. om radioaktiv betastråling, og som navn på plan. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Er det ikke slik at stadig færre tyskere bruker "ß" som dobbel s? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Tror de har offisielt sluttet å bruke den i tyskland. De lærer nå på skolen å bruke vanlige S'er. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 vi lærte den stygg b tingen Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 http://www.homestarrunner.com/sbemail58.html <- en sånn S? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå