Gå til innhold

Titter du på hotel Cæsar?


Ser du på Hotell Cæsar?  

299 stemmer

  1. 1. Ser du på Hotell Cæsar?

    • Ja!
      55
    • Nei, aldri!
      168
    • Det hender...
      76


Anbefalte innlegg

Aldri. Da setter jeg meg heller ned og eksperimenterer med å slå spikre gjennom pungen, for å finne ut hvor det er vondt og ikke.

 

Hotell Cæasar er så utrolig elendig. Skuespillet står til 'Omo Color, perfekt for mitt kulørte tøy' som tekstene til Cape står til Shakespeare. Personene er omtrent like ekte som Stoltenberg er ærlig. Og realismen like stor som når bussen i Speed letter på fronten i det den tar av fra brua.

 

Den dagen jeg setter meg ned og ser Hotell Cæser, er den dagen jeg ender opp i helvete og alle Da Capo tapene allerede brukes til å torturere andre fortapte sjeler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det hender at jeg ser på det, syns det er en helt grei serie å se på

(når jeg ser på den)

 

Og når vi først er inne på emnet :D

Hvor er det blitt av han Blomfyren?

vet at han først var borte en liten stund, men så ble han ansatt igjen, men like etter dette skjedde sluttet jeg å se på det litt igjen, så nå lurer jeg på hvorfor han er borte en gang til og Benedikte er der! Bare noe jeg har lurt på en stund.

 

TSP

Lenke til kommentar

og astri sendte han på en eller annen klinikk i california, hvor han sikkert kommer til å være i noen år..

denne blom er forresten sønnen til den første blom som var med i serien, som døde i en eksplosjon i en buss.. (herregud hva jeg vet)

Han følte at det var på sin plass at han skulle ta over etter sin far når omstendighetene var sånn som de var..

 

edit: california, ikke florida

Endret av Musty
Lenke til kommentar

keg hater hotel cæsar!! for eksempel: ein gang jeg og en kompis var ute å skj ørte så sisykt på skjelker og hadde det så sinsykt gøy så hører jeg han sier nede i bakken: HADE!! og da spurte jeg hvorfor han skulle draog da fik jeg til svar: DET ER JO HOTEL CÆSAR. og da for nå han hjem han da mens jeg skjørte litt alene!!

 

og jeg så litt på tvprogrammet :jeg gjør hva som helts. og da skulle en man med sceneskrekk kle seg ut som en dame å synge en sang for at kona skulle få vere med i 5 sekunder eller noe sånt i en liten scene i hotel cesar!!

 

så jeg hater hotel cesar!!! :thumbdown::wallbash:

Endret av M.F.
Lenke til kommentar
keg hater hotel cæsar!! for eksempel: ein gang jeg og en kompis var ute å skj ørte så sisykt på skjelker og hadde det så sinsykt gøy så hører jeg han sier nede i bakken: HADE!! og da spurte jeg hvorfor han skulle draog da fik jeg til svar: DET ER JO HOTEL CÆSAR. og da for nå han hjem han da mens jeg skjørte litt alene!!

 

og jeg så litt på tvprogrammet :jeg gjør hva som helts. og da skulle en man med sceneskrekk kle seg ut som en dame å synge en sang for at kona skulle få vere med i 5 sekunder eller noe sånt i en liten scene i hotel cesar!!

 

                      så jeg hater hotel cesar!!! :thumbdown:  :wallbash:

Huff og huff... Måtte du Skjøre aleine?

Lenke til kommentar

Klart jeg ser på det ;) Har sett på det siden det begynte, med noen pauser innimellom.

 

Kanskje ikke de beste skuespillerne, eller handling.. Men, har man først begynt å se på noe, så blir det liksom litt spennende å se hva som skjer. Selv om man vet at det som skjer ikke er så spennende som det virka

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...