Acey Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hei! Har fått en irriterende greie på maskinen som jeg ikke klarer å bli kvitt! Det er noe som kommer med popups med jevne mellomrom.. popupene er et par-tre forskjellige sorter, og de sier noe sånt som "Warning! Your PC may be infected, click here..." Og sånn, dere kjenner sikkert typen! Har prøvd Spybot, adaware, spysweeper, norton, og et par andre som jeg ikke husker, men jeg klarer bare ikke å knekke den!! Noen som kjenner seg igjen, og som har noen gode råd? Er skikkelig irriterende, spesielt når jeg spiller.. håper noen kan hjelpe! På forhånd takk! Lenke til kommentar
So|o Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Anbefaler at du prøver Microsoft AntiSpyware. Har ved flere tilfeller fungert fint for meg der andre programmer ikke har ryddet opp. Lenke til kommentar
akh Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Når du kjører disse spyware-programmene, finner de noe men får ikke til å fjerne det, eller finner de ikke noe i det hele tatt? Har du oppdatert dem i det siste? Har du slått av tjenesten messenger i windows? (den kan forårsake popups): http://www.itc.virginia.edu/desktop/docs/messagepopup/ Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Prøv PestPatrol. Den finner mye, som hverken Ad Aware eller Spybot finner. Den koster penger, men du finner kanskje en trial-versjon.... mvh Pantera Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Kanskje en liten reinstall hadde vært lurt? Lenke til kommentar
Acey Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Det forsvant da jeg installerte firefox og uninstallet internet explorer! Men takk skal dere ha! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 There you see, FireFox pwn IE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå