Gå til innhold

Radeon 9600XT Vifte Trøbbel!

Gjest medlem-48098

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-48098

I dag så la jeg merke til noe spesielt.

Pluttselig så begynte skjermkort vifta å lage bråkete lyd, vibrasjoner, eller noe sånt.

Jeg så inn I pc'en (den lange versjonen er at jeg bruke 30min på å finne ut feilen først da),

og prøvde å dytte på vifta mens den snurret, så straks jeg tokk på den, ble den stille som før,

men når jeg slipper, så er det på'n igjen!

Hvordan kan jeg fikse dette problemet? -skal ha et LAN neste uke, og jeg kjøpte egentlig

kortet fra web-komplett, kan de i byen fikse det for meg hvis jeg har med kvitering eller?

Det haster! :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I dag så la jeg merke til noe spesielt.

Pluttselig så begynte skjermkort vifta å lage bråkete lyd, vibrasjoner, eller noe sånt.

Jeg så inn I pc'en (den lange versjonen er at jeg bruke 30min på å finne ut feilen først da),

og prøvde å dytte på vifta mens den snurret, så straks jeg tokk på den, ble den stille som før,

men når jeg slipper, så er det på'n igjen!

Hvordan kan jeg fikse dette problemet? -skal ha et LAN neste uke, og jeg kjøpte egentlig

kortet fra web-komplett, kan de i byen fikse det for meg hvis jeg har med kvitering eller?

Det haster! :cry:

Det er nok ikke noe samarbeid mellom komplett og datakjeden (butikkene som tidligere het komplett) dessverre. Skal du få fikset dette må du enten sende det inn eller se om du kan fikse det selv.. :(

Lenke til kommentar
Gjest medlem-48098

Men tenker, hvis jeg får returnert det, og får tilbake mine 1200kroner, og plusser med de 1600kroner som jeg har nå, så har jo jeg 2800kroner på et annet skjermkort!

Å få fall, hva slags kort annbefaler du fra komplett, et som da koster ca. 2500kroner da, hehe... ;)

Dette er altså hvis ikke jeg får fikset mitt, og må returnere det!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-48098

Sånn, fiksa dette problemet! Har en sånn silencer, tenkte i begynneslen, "Denne får aldri plass inni pcen!".

Men etter jeg hadde installert den, så tenkte jeg, "Faen så kaldt det er da!"...

Fryser bare jeg er ved pcen :p neida, men det er en kjempe bra vifte ihvertfall! :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...