drvannnordstrom Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Noen som kan gi meg bredde,lengde og ikke minst TYKKELSE på denne maskinen. Finner bare vekta hos Netshops side. Etter å ha hørt mye "rart" om whitebox så tror jeg at jeg satser på Netshop-gjengen. Har ikke handlet hos de før men virker som de har godt rykte... Hvis noen har erfaringer med denne maskinen/netshop som er verdt å dele, så vil jeg være veldig takknemlig Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Du kan sjekke her, http://solution.aopen.com.tw/products/nb/ Lenke til kommentar
AnDis Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Erfaring med netshop: Bestillte maskin til dama, den kom etter 2 dager. Erfaring med whiteox: Bestillte maskin til meg selv, tok en mnd før jeg til slutt avbestillte maskinen. Etter å ha blitt lova 3 ganger at maskinen skulle bli sendt dagen etter. Erfaring med dama sin pc, 1557ALS (ikke mye forskjell fra GLS, bare skjermkortet og noen knapper+ noe småtteri) generealt en en super maskin. Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Noen som kan gi meg bredde,lengde og ikke minst TYKKELSE på denne maskinen.Finner bare vekta hos Netshops side. Etter å ha hørt mye "rart" om whitebox så tror jeg at jeg satser på Netshop-gjengen. Har ikke handlet hos de før men virker som de har godt rykte... Hvis noen har erfaringer med denne maskinen/netshop som er verdt å dele, så vil jeg være veldig takknemlig 1557 er da anbefalt av barbara/hardware. Og det er veldig mange som har denne type maskin, så de er nok bare å lese testen så tenker eg at du kan bestemme deg for om du vil ha denne pc`en elelr ikkje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå