lasus Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hovedkortet mitt er micro atx og det nye kabinettet (som eg har tenkt å kjøpe har atx,går det an for meg å få det til å passe i kabinettet selv om jeg har et hk som er 24.5 cm langt og atx treng 30.5 cm? Jeg takker for alle svar !!!!! ( hvis jeg har skrevet tråden inn i feil kategori,hadde det vore fint om dere hadde flyttet det da ) Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 ATX er større enn M-ATX, sånå kan du lure om det passer eller ikke Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 det du kan begynne med er å endre emnet ditt! den er "stengeverdig"...skriv om emnet ditt slik at folk for en kjapp resumè av problemet ditt.. Lenke til kommentar
moray Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Ikke noe problem, du får plass. Skruehull vil etter all sannsynlighet passe også. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 En tråd med så dårlig emnetittel blir stengt. Bruk emnefeltet til å beskrive tråden best mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg