jonasdaman Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg kjøpte meg en en sånn jeg for ikke start på den. den bare starter litt også stopper den. starter litt og stopper osv osv. det panelet foran blinker rødt, (error) 3 ganger . vet ikke hvordan jeg fikser det, vet noen av dere? på forhånd takk Lenke til kommentar
hurr Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Det er ikke godt og si, det skal ikke være noe i veien med den siden den er helt ny, men hvem vet. Sjekk om det skjer noe hvis du bytter plass på jumperen, det er en funktion for og lufte systemet. Her er også en forklaring hva ledsene sier ifra microplex: edit: X er ganger blink! 1X: 12VDC under grenseverdi 2X: 12VDC over grenseverdi 3X: Pumpen trekker ikke strøm eller kabel er ikke tilkoblet. 4X: Pumpen eller kabel er kortsluttet 5X: Pumpen trekker for mye eller for lite strøm. Lykke til Hurr Endret 9. mars 2005 av hurr Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 men hvilken jumper skal jeg flytte på, det er 2 stykker og hvor skal jeg sette den i så fall. men jeg kommer i allefall litt lenger på vei Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2005 fant det ut. pluss at jeg hadde brekk på slangen Lenke til kommentar
hurr Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Nice, kos deg med vannkjølingen din! Hurr Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Nice, kos deg med vannkjølingen din! Hurr Takk skal det. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) fant det ut. pluss at jeg hadde brekk på slangen Hvem fant problemet med at den ikke funka da? Nei ikke du nei Endret 17. mars 2005 av Little slask Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Jada mikkel så var det deg som fant slange knekken ok broren min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå