Hjorthern Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Skal kjøpe meg nye 1024MB RAM (har Twinmos 512MB ) og lurte på om noen kunne anbefale meg noen bra brikker. Jeg har et Gigabyte K8NS hovedkort, håper å kunne klokke litt. Har sett på disse:OCZ 1024MB EL Dual Channel optimized og lurte på om de er greie til å klokke og har god ytelse, kom gjerne med andre forslag. Takker for alle svar jeg får! Mvh Christian Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Dette er klokkeram. Tror de har verdensrekord på ca 600Mhz. Lenke til kommentar
Hjorthern Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Jo det er jo en ganske bra RAM det, men litt utenfor mitt budsjett , som sagt er under 2000kr. Men takker for svar Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Vel, skal du klokke, og holde deg til 2-2-2-10 ved 250Mhz, så må du nesten betale så mye. Lenke til kommentar
Hjorthern Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Vel, når jeg skrev overklokking tenkte jeg mer i den retning av cpu, (3400+) siden Twinmos RAMen nesten ikke lar meg overklokke noe. Og jeg er ganske nye innen overklokking, så noen ekstrem overklokking blir det ikke . Så det er ikke mulig å få noen slags RAM til under 2000kr og overklokke med? Lenke til kommentar
Bob Ibsen Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg anbefaler disse brikkene. De har TCCD-chiper og BrainPower PCB: http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=47556 Lenke til kommentar
Hjorthern Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg anbefaler disse brikkene. De har TCCD-chiper og BrainPower PCB: http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=47556 De såg fine ut de ja, har hørt at de skal være bra. Men var litt bekymret for leveringstiden, har ikke lyst å vente så alt for lenge. Har nå vurdert disse OCZ 1024MB Dual Channel Platinum Edition leste mange positive tester av de fra prisguiden. Er dette et godt kjøp iforhold til pris? Sliter med å velge nå Takk for alle svar! Mvh Christian Lenke til kommentar
Bob Ibsen Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Prisen ser jo bra ut, og OCZ er som regel et sikkert valg. Men de brikkene i linken din passer nok bedre for et Pentium-system. TCCD-minne vet jeg er en god match med AMD64. Det ser også ut som om de OCZ-brikkene kan inneholde "mye rart". Dette utdraget er hentet fra en minneliste: EL DDR PC3200 Platinum Edition (2-3-2-5) --chip--> Samsung TCB3, ProMOS 5ns (relabeled), Mosel Vitelic 5ns (relabeled), Winbond CH-5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå