SumSar Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 NM i quoting? Ellers vil jeg si at det er en klar fordel å ha 2 kameraer når du har videotelefoni, liksom en del av pakka. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Da er Motorola A1000 ankommet. Denne er i tillegg den eneste ( tror jeg ) i Norge med skandinavisk software og ingen branding!! Endret 16. mars 2005 av Mobilguiden666 Lenke til kommentar
brrah Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Kan du legge ut et par bilder TATT med E1000? Endret 16. mars 2005 av andersø Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 Har gjort det ..Se bakover i posten :-) Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Da er Motorola A1000 ankommet. Denne er i tillegg den eneste ( tror jeg ) i Norge med skandinavisk software og ingen branding!! Du skal ta Review av den også ja ? Endret 16. mars 2005 av makos Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Mobilguiden666. Den så utrolig strøken ut. Hva blir prisen på den? Og når kommer den? Under 3k? Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Ok. will :-) Anyway! Hvem velger 6630?? E1000 har DOBLE kameraer Dem som trenger Symbian OS velger 6630. Mulighetene er så mye større med Symbian OS. Noe jeg personlig må ha. 6630 er også mye bedre en E1000 ytelsesmessig, jeg så bare på resultatlisten til JBenchMark 3D, hvor E1000 lå på 20. plass med 70 poeng. 6630 har i samme test 188 poeng. Sikkert en flott telefon anyways:) Flott test. Du må ta JBenchMark med en klype salt. E1000 har en mye mer høyoppløselig skjerm enn 6630, så da er det en selvfølge at den vil gå tregere når den kjøre samme program i en større oppløsning. Få tenker over dette når man ser på disse resultatene. Symbian er et stort salgsargument for 6630 dog, men jeg fikk aldri helt sansen for det selv. Så for meg var E1000 helt perfekt. Videotelefoni er forresten helt utrolig kult når du først får prøvd det, og med 6630 går du glipp av dette dessverre. Beste vil egentlig være og prøve begge i butikk, men jeg faller veldig lett over på E1000 etter min test av den i england. Lyd, bilde og design var mye bedre enn noen andre 3G telefoner jeg har prøvd hittil. -Heiper- Eh, ja, jeg vet at Motorola sin skjerm har en høyere oppløsning, men dette er da ingen unskyldning? Når de putter inn en høyoppløselig skjerm i mobilen, må de også putte inn en prosessor som gjør at mobilen kan ligge likt ytelsesmessig med den høyoppløselige skjermen, som andre mobiler gjør med lavere oppløsning. Det er jo helt opp til Motorola selv. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 (endret) <Off topic (men les uansett)> Ro ned quotingen Skjønner dere ikke hva jeg snakker om? Les dette Unødvendig å scrolle sekshundreogtjuefiretusetrehundreognittikommasju sider bare pga. unødvendig sitering, særlig når folk skjønner hva dere peker på så lenge en kvart linje av innlegget står der eller en forklaring. Kan nevne en annen ting i samme slengen: Istedenfor å quote et bilde så kan dere bare skrive fks. *Bilde av en elg* Mer oversiktelig og samme mening/nytte. Skjelden at jeg kommenterer noe slikt, men følte at jeg måtte si noe, dette var til informasjon (Spørsmål angående dette tar dere på PM til meg eller noen andre - eller på Tilbakemeldinger om forumet.) </Off topic> Let the discussion continue Endret 26. mars 2005 av Remerser Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 8. mai 2005 Del Skrevet 8. mai 2005 Hei, jeg har skaffa meg denne jeg å,,, Hvordan satt du den opp for 3g??Jeg har netcom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå