MarkusG Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Takk for bildene. Når skal du legge ut bilder av 6680? Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Bare en ting:P Hvordan har du råd til alle disse telefonene? Selger du videre eller? Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Bare en ting:PHvordan har du råd til alle disse telefonene? Selger du videre eller? Hehe....selger noen videre, men har en god del ja :-). Hver dag er som å stå foran skapet å skal veske bukse eller genser. Forferdelig Nå har jeg Philips 855, V300 og E398 for salf på FINN.NO Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Ok. will :-) Anyway! Hvem velger 6630?? E1000 har DOBLE kameraer Jeg vil si at 6630 er bedre enn E1000, så jeg ville valgt den . E1000 har ikke streaming men det har 6630 så det blir bedre og se på tv . Bilde kvaliteten er heller ikke så bra som 6630 når jeg så på bildene som er blitt lakt ut Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Ok. will :-) Anyway! Hvem velger 6630?? E1000 har DOBLE kameraer Dem som trenger Symbian OS velger 6630. Mulighetene er så mye større med Symbian OS. Noe jeg personlig må ha. 6630 er også mye bedre en E1000 ytelsesmessig, jeg så bare på resultatlisten til JBenchMark 3D, hvor E1000 lå på 20. plass med 70 poeng. 6630 har i samme test 188 poeng. Sikkert en flott telefon anyways:) Flott test. Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Ja det var en bra test Og enig at de som trenger symbian os velger 6630 det gjorde nemlig jeg Lenke til kommentar
Heiper Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Ok. will :-) Anyway! Hvem velger 6630?? E1000 har DOBLE kameraer Dem som trenger Symbian OS velger 6630. Mulighetene er så mye større med Symbian OS. Noe jeg personlig må ha. 6630 er også mye bedre en E1000 ytelsesmessig, jeg så bare på resultatlisten til JBenchMark 3D, hvor E1000 lå på 20. plass med 70 poeng. 6630 har i samme test 188 poeng. Sikkert en flott telefon anyways:) Flott test. Du må ta JBenchMark med en klype salt. E1000 har en mye mer høyoppløselig skjerm enn 6630, så da er det en selvfølge at den vil gå tregere når den kjøre samme program i en større oppløsning. Få tenker over dette når man ser på disse resultatene. Symbian er et stort salgsargument for 6630 dog, men jeg fikk aldri helt sansen for det selv. Så for meg var E1000 helt perfekt. Videotelefoni er forresten helt utrolig kult når du først får prøvd det, og med 6630 går du glipp av dette dessverre. Beste vil egentlig være og prøve begge i butikk, men jeg faller veldig lett over på E1000 etter min test av den i england. Lyd, bilde og design var mye bedre enn noen andre 3G telefoner jeg har prøvd hittil. -Heiper- Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Ok. will :-) Anyway! Hvem velger 6630?? E1000 har DOBLE kameraer Jeg vil si at 6630 er bedre enn E1000, så jeg ville valgt den . E1000 har ikke streaming men det har 6630 så det blir bedre og se på tv . Bilde kvaliteten er heller ikke så bra som 6630 når jeg så på bildene som er blitt lakt ut Smaken er som baken :!: JEG mener nå iallefall at hele rosinen i UMTSpølsa er nettopp videotelefoni. Da burde vel doble kameraer være en selvfølge. Ikke for Nokia......enda. Det med streaming er helt korrekt og er helt klart en bakdel. "Bilde kvaliteten er heller ikke så bra som 6630 når jeg så på bildene som er blitt lakt ut " - Dette er jeg IKKE enig i! Jeg har kjøpt videosamtaler mellom følgende telefoner: 6630, Z107, Z105 ( tror det var 105 ), V980 og E1000. 6630 var IKKE bedre en noen av de andre. Liker du de tradisjonelle Motorola menyene kombinert med ett lekkert ( personlig mening ) utseende så er E1000 uslåelig! Liker du kamskjell er V980, eller V975 som den vil hete her, ett meget bra og billig alternativ! Coming soon Lenke til kommentar
Blend2 Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hvor har du kjøpt den mobilen??Vil veldig gjerne ha en sånn. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Hvis du leser den første posten min så står det Denne er fra USA men er oppgradert med norsk språk :-) Selges i Sverige for ca. 4600,- men er låst til Vodafone og branda. Det vil si at MP3 spilleren er låst ( borte ) og at man kun kan ta opp video i 3 min Endret 11. mars 2005 av Mobilguiden666 Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Denne er fra USA men er oppgradert med norsk språk :-) Selges i Sverige for ca. 4600,- men er låst til Vodafone og branda. Det vil si at MP3 spilleren er låst ( borte ) og at man kun kan ta opp video i 3 min Men hvis man bestiller fra USA så kan man bruke Mp3 spilleren og filme mer enn 3 minutter? Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Hvis den er branda ( som min VAR ) så er MP3 spilleren borte. DU kan bruke den ved å gå inn i SOUNDS og velge enkeltlåt. Tror ikke denne finnes UNBRANDA enda men den vil komme. Men det finnes norsk software ( eller det vil gjøre det for allmenheten etterhvert ). Da er problemet løst Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Ok. will :-) Anyway! Hvem velger 6630?? E1000 har DOBLE kameraer Jeg vil si at 6630 er bedre enn E1000, så jeg ville valgt den . E1000 har ikke streaming men det har 6630 så det blir bedre og se på tv . Bilde kvaliteten er heller ikke så bra som 6630 når jeg så på bildene som er blitt lakt ut Smaken er som baken :!: JEG mener nå iallefall at hele rosinen i UMTSpølsa er nettopp videotelefoni. Da burde vel doble kameraer være en selvfølge. Ikke for Nokia......enda. Det med streaming er helt korrekt og er helt klart en bakdel. "Bilde kvaliteten er heller ikke så bra som 6630 når jeg så på bildene som er blitt lakt ut " - Dette er jeg IKKE enig i! Jeg har kjøpt videosamtaler mellom følgende telefoner: 6630, Z107, Z105 ( tror det var 105 ), V980 og E1000. 6630 var IKKE bedre en noen av de andre. Liker du de tradisjonelle Motorola menyene kombinert med ett lekkert ( personlig mening ) utseende så er E1000 uslåelig! Liker du kamskjell er V980, eller V975 som den vil hete her, ett meget bra og billig alternativ! Coming soon Jeg mente ikke kvaliteten under videosamtaler, men på bilde kvaliteten på portrett bilder Du vet de som du kan printe ut og feste i et fotoalbum Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Ok. will :-) Anyway! Hvem velger 6630?? E1000 har DOBLE kameraer Dem som trenger Symbian OS velger 6630. Mulighetene er så mye større med Symbian OS. Noe jeg personlig må ha. 6630 er også mye bedre en E1000 ytelsesmessig, jeg så bare på resultatlisten til JBenchMark 3D, hvor E1000 lå på 20. plass med 70 poeng. 6630 har i samme test 188 poeng. Sikkert en flott telefon anyways:) Flott test. Du må ta JBenchMark med en klype salt. E1000 har en mye mer høyoppløselig skjerm enn 6630, så da er det en selvfølge at den vil gå tregere når den kjøre samme program i en større oppløsning. Få tenker over dette når man ser på disse resultatene. Symbian er et stort salgsargument for 6630 dog, men jeg fikk aldri helt sansen for det selv. Så for meg var E1000 helt perfekt. Videotelefoni er forresten helt utrolig kult når du først får prøvd det, og med 6630 går du glipp av dette dessverre. Beste vil egentlig være og prøve begge i butikk, men jeg faller veldig lett over på E1000 etter min test av den i england. Lyd, bilde og design var mye bedre enn noen andre 3G telefoner jeg har prøvd hittil. -Heiper- Du går jo ikke glipp av videotelefoni på 6630, alle hvet at det er fult mulig med dokkingstasjon Kvaliteten er også ganske bra og det blir stabilt og godt og se hvem du prater med siden den står stødt på bordet uten og sjangele som det gjør når du holder i telefonen Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Ok. will :-) Anyway! Hvem velger 6630?? E1000 har DOBLE kameraer Dem som trenger Symbian OS velger 6630. Mulighetene er så mye større med Symbian OS. Noe jeg personlig må ha. 6630 er også mye bedre en E1000 ytelsesmessig, jeg så bare på resultatlisten til JBenchMark 3D, hvor E1000 lå på 20. plass med 70 poeng. 6630 har i samme test 188 poeng. Sikkert en flott telefon anyways:) Flott test. Du må ta JBenchMark med en klype salt. E1000 har en mye mer høyoppløselig skjerm enn 6630, så da er det en selvfølge at den vil gå tregere når den kjøre samme program i en større oppløsning. Få tenker over dette når man ser på disse resultatene. Symbian er et stort salgsargument for 6630 dog, men jeg fikk aldri helt sansen for det selv. Så for meg var E1000 helt perfekt. Videotelefoni er forresten helt utrolig kult når du først får prøvd det, og med 6630 går du glipp av dette dessverre. Beste vil egentlig være og prøve begge i butikk, men jeg faller veldig lett over på E1000 etter min test av den i england. Lyd, bilde og design var mye bedre enn noen andre 3G telefoner jeg har prøvd hittil. -Heiper- Du går jo ikke glipp av videotelefoni på 6630, alle hvet at det er fult mulig med dokkingstasjon Kvaliteten er også ganske bra og det blir stabilt og godt og se hvem du prater med siden den står stødt på bordet uten og sjangele som det gjør når du holder i telefonen eeeeeh...dockingstasjon?? Da må du sitte klar samt avtale tidspunkt. No point og total verdiløst Lenke til kommentar
andus Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 velger klart e1000 da den har doble kameraer og et mye bedre utseende. har du 6680? Vil veldig gjerne se ett eller to bilder av den siden den er mest aktuell for meg for øyeblikket. e1000 Lenke til kommentar
zlinky Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 synes kameraet var skuffende dårlig.... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 eeeeeh...dockingstasjon?? Da må du sitte klar samt avtale tidspunkt. No point og total verdiløst Ja, pluss at det er ekstrautstyr som koster penger. Lenke til kommentar
Heiper Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Ok. will :-) Anyway! Hvem velger 6630?? E1000 har DOBLE kameraer Dem som trenger Symbian OS velger 6630. Mulighetene er så mye større med Symbian OS. Noe jeg personlig må ha. 6630 er også mye bedre en E1000 ytelsesmessig, jeg så bare på resultatlisten til JBenchMark 3D, hvor E1000 lå på 20. plass med 70 poeng. 6630 har i samme test 188 poeng. Sikkert en flott telefon anyways:) Flott test. Du må ta JBenchMark med en klype salt. E1000 har en mye mer høyoppløselig skjerm enn 6630, så da er det en selvfølge at den vil gå tregere når den kjøre samme program i en større oppløsning. Få tenker over dette når man ser på disse resultatene. Symbian er et stort salgsargument for 6630 dog, men jeg fikk aldri helt sansen for det selv. Så for meg var E1000 helt perfekt. Videotelefoni er forresten helt utrolig kult når du først får prøvd det, og med 6630 går du glipp av dette dessverre. Beste vil egentlig være og prøve begge i butikk, men jeg faller veldig lett over på E1000 etter min test av den i england. Lyd, bilde og design var mye bedre enn noen andre 3G telefoner jeg har prøvd hittil. -Heiper- Du går jo ikke glipp av videotelefoni på 6630, alle hvet at det er fult mulig med dokkingstasjon Kvaliteten er også ganske bra og det blir stabilt og godt og se hvem du prater med siden den står stødt på bordet uten og sjangele som det gjør når du holder i telefonen Hehe, dette får meg litt til å le, dessverre. Du bør prøve videotelefoni på en telefon som er ment for det, som E1000 og si hvor god videotelefoni med 6630 er etterpå. Sitte med dockingstasjon for å få riktig videotelefoni ser jeg på som at den ikke støtter det fullt ut. Den støtter det ja, sorry at jeg ikke sa dette tydlig nok, men med dockingstasjon forsvinner hele vitsen med denne funskjonen i mine øyne. I E1000 f.eks kan du enkelt skifte mellom det ene kameraet til det andre med ett knappetrykk. Et eks på hvor man kan bruke dette er f.eks at man snakker med en person over videotelefoni, så ser man noe morsomt der du står. Du trykker på en knapp og vips ser den andre personen gjennom kamera 2 hvor du da filmer det du ser rundt deg. Så tilbake til deg igjen når du har vist dette og dere kan begge le av det som skjedde osv. Videotelefoni delen på denne telefonen er helt genial og veldig godt gjennomtenkt. Heldigvis er det slik de fleste 3G telefoner vil få det etter hvert. Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Ok. will :-) Anyway! Hvem velger 6630?? E1000 har DOBLE kameraer Dem som trenger Symbian OS velger 6630. Mulighetene er så mye større med Symbian OS. Noe jeg personlig må ha. 6630 er også mye bedre en E1000 ytelsesmessig, jeg så bare på resultatlisten til JBenchMark 3D, hvor E1000 lå på 20. plass med 70 poeng. 6630 har i samme test 188 poeng. Sikkert en flott telefon anyways:) Flott test. Du må ta JBenchMark med en klype salt. E1000 har en mye mer høyoppløselig skjerm enn 6630, så da er det en selvfølge at den vil gå tregere når den kjøre samme program i en større oppløsning. Få tenker over dette når man ser på disse resultatene. Symbian er et stort salgsargument for 6630 dog, men jeg fikk aldri helt sansen for det selv. Så for meg var E1000 helt perfekt. Videotelefoni er forresten helt utrolig kult når du først får prøvd det, og med 6630 går du glipp av dette dessverre. Beste vil egentlig være og prøve begge i butikk, men jeg faller veldig lett over på E1000 etter min test av den i england. Lyd, bilde og design var mye bedre enn noen andre 3G telefoner jeg har prøvd hittil. -Heiper- Du går jo ikke glipp av videotelefoni på 6630, alle hvet at det er fult mulig med dokkingstasjon Kvaliteten er også ganske bra og det blir stabilt og godt og se hvem du prater med siden den står stødt på bordet uten og sjangele som det gjør når du holder i telefonen Hehe, dette får meg litt til å le, dessverre. Du bør prøve videotelefoni på en telefon som er ment for det, som E1000 og si hvor god videotelefoni med 6630 er etterpå. Sitte med dockingstasjon for å få riktig videotelefoni ser jeg på som at den ikke støtter det fullt ut. Den støtter det ja, sorry at jeg ikke sa dette tydlig nok, men med dockingstasjon forsvinner hele vitsen med denne funskjonen i mine øyne. I E1000 f.eks kan du enkelt skifte mellom det ene kameraet til det andre med ett knappetrykk. Et eks på hvor man kan bruke dette er f.eks at man snakker med en person over videotelefoni, så ser man noe morsomt der du står. Du trykker på en knapp og vips ser den andre personen gjennom kamera 2 hvor du da filmer det du ser rundt deg. Så tilbake til deg igjen når du har vist dette og dere kan begge le av det som skjedde osv. Videotelefoni delen på denne telefonen er helt genial og veldig godt gjennomtenkt. Heldigvis er det slik de fleste 3G telefoner vil få det etter hvert. Jeg for min del klarer meg utmerket uten to kameraer og dokkingstasjon Jeg snur bare kameraet hvis de jeg snakker med vil se meg Og hvem hvet kanskje det kommer et lite trådløst kamera til 6630 som du bare kan sette på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå