Morgoth^^ Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Når jeg sitter i Linux funkr ikke krøllalfaknappen, selv om den funker helt vanlig i Windows. JÆVLIG irriterende siden jeg ikke can copy/paste i aMSN osv :/ Lenke til kommentar
gspr Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hvorfor kan du ikke copy-paste? Håper du har fått med deg at vanlig måte å gjøre dette på er ved å merke teksten (da blir den kopiert), for så å lime den inn med midtre museknapp (evt. trykke inn hjulet, eller trykke høyre og venstre samtidig). Lenke til kommentar
ways Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) bruker du norsk tastaturoppsett? altså kan du skrive æøå? edit: hups. ja, du brukte jo det i innlegget. Endret 9. mars 2005 av ways Lenke til kommentar
Morgoth^^ Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Funker ikke å paste i aMSN Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 hadde dette problemet selv før forrige rekonfigurasjon av xorg (grunnet bytte av skjermkort og nye nvidiadrivere). kan ha vært valg feil tasteoppsett, men var sikker på at jeg hadde gjort det riktig. Ta en sikkerhetskopi av org.conf og lag en veldig basic en for å se om det hjelper på problemet Lenke til kommentar
ratix Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Option "XkbLayout" "no" i xorg.conf/XF86Config. setxkbmap no i en terminal eller startupscript. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå