unleashed Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hva er best av skole og barnehage? og hvorfor i tilfelle :!: Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Barnehage, definitivt Grunnen: Fordi der finnes det hverken prøver, lekser eller andre idiotiske ting som kan oversettes som stress. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Barnehage, definitivt Grunnen: Fordi der finnes det hverken prøver, lekser eller andre idiotiske ting som kan oversettes som stress. Må si meg enig der Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Og inget ansvar what so ever. Folk mater deg og trøster deg hele tiden, man kan bare gå rundt å ha det phun hele dagen. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 *lengter tilbake til barnehage tiden* Jeg brukte å sitte å bygge sandslott jeg å når jeg var sjikkelig rebelsk klatret vi over gjærdet til naboen og stjal epler Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Barnehagen var den beste tida i livet mitt. Savner den Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 No doubt. Min største bekymring på den tida var om vi fikk to glass sjokomelk eller et. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 No doubt. Min største bekymring på den tida var om vi fikk to glass sjokomelk eller et. hos oss var det grønt eller rødt eple Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Vel.. jeg er glad jeg ikke er en slik liten drittunge lenger Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Hadde det så gøyt at jeg tok aldri i bruk soverommet. Mamma hadde alltid et ekstra skift med meg, så barnehagetantene skiftet klær etter første utetime. Hadde alltid sand i håret og skitne klær.. ååå, barndommen Lenke til kommentar
unleashed Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Minnes selv tida, da man kunnegjøre alt uten og tenke på konsekvensene Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Minnes selv tida, da man kunnegjøre alt uten og tenke på konsekvensene Som f.eks. å erte de andre ungene, slik at man fikk dem etter seg. Så gå å sladre til barnehagetantene, og bli skrytt av fordi vi sa i fra og ikke tok igjen (og til tider også fikk kjeks for det, det var målet våres hver gang). Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Minnes selv tida, da man kunnegjøre alt uten og tenke på konsekvensene En herlig tid Lenke til kommentar
chris Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 barnehage tiden var bra, bare løpe rundt å ha det gøy uten å tenke på noen bekymringer. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Alle liker naturligvis barnehagen best, hehe! Jeg ser frem til skolen dog... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Barnehagen ja... *mimre,mimre* Bekymringsløs tid og bare funfunfun! *mimre tider på puterommet med kompis, hytte og ca alle jentene i barnehagen innom i tur og orden for å bli undersøkt av doktorene* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå