Anel Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Hei, tenkt å kjøpe meg en ny bærbar pc, nå som den gamle (Elitegroup I-buddie) har begynnt å slå seg vrang. Det jeg lurte på er på er om Acer TravelMate 4601 ville vært ett bra valg for meg: Pcen skal brukes til: - Skriving (Studiet) - Litt krevende redigerings programmer (Bilde, Film, Lyd) - Internett/Nedlasting - Musikk/Mp3/Film/Brukes som dvd spiller mot TVen. - Og til slutt litt spilling (Ikke noe highend, men den skal tåle en runde Doom3) Det er også viktig at den er lett, og at batteriet holder seg i 3+ timer. Så til det virkelige spørsmålet: Kan jeg få noe bedre til 6800,- netto (Hjemmepc avtalen på jobben, Brutto kommer den på 13000) Jeg har også valget mellom Acer 4101 og 8103. Takker for alle svar og evt. andre anbefalinger. Endret 9. mars 2005 av Anel Lenke til kommentar
Anel Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 ingen som vet noe? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 - Og til slutt litt spilling (Ikke noe highend, men den skal tåle en runde Doom3) jaaa... Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Forandre emnefelt til noe bedre som fks. "Er dette bra pris på Acer travelmate" e.l. Og inkluder en link til maskina så vi kan lese hva slags specs den har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå