un0kai Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Det som gjør et LE med 12 eller 16 pipelines mye bedre enn et 6600GT det er jo nettopp når man øker oppløsningen og detaljnivået. Man kan kjøre høy antialiasing og Anistropisk filtrering. På standard oppløsninger med normalt detaljnivå er jo 6600GT greit nok. Du har nok rett i at 6600GT ikke egner seg til eye-candy og høye oppløsninger... Alt for dårlig minne båndbredde... 6800LE er jo selvfølgelik klart best hvis man får åpnet noen ekstra pipes... Så om trådsterter er villig til å ta risken er vel 6800LE det beste valget. Liker han derimot å kjøre litt safe (som meg ) er nok 6600GT det beste valget... Skjermkortvalget kommer ann på hvor mye is man har i magen kan en si... Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Det som gjør et LE med 12 eller 16 pipelines mye bedre enn et 6600GT det er jo nettopp når man øker oppløsningen og detaljnivået. Man kan kjøre høy antialiasing og Anistropisk filtrering. På standard oppløsninger med normalt detaljnivå er jo 6600GT greit nok. Du har nok rett i at 6600GT ikke egner seg til eye-candy og høye oppløsninger... Alt for dårlig minne båndbredde... 6800LE er jo selvfølgelik klart best hvis man får åpnet noen ekstra pipes... Så om trådsterter er villig til å ta risken er vel 6800LE det beste valget. Liker han derimot å kjøre litt safe (som meg ) er nok 6600GT det beste valget... Skjermkortvalget kommer ann på hvor mye is man har i magen kan en si... Ja, det er jeg helt enig i. Jeg har vel egentlig litt for mye is i magen når det kommer til slike ting. Går jo alltids ann å selge om man får et dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå