Gå til innhold

Nytt headset; Koss Pro 3AA, noe å satse på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil fraråde deg å kjøpe enten Koss 3AA eller 4AAT. Lyden i dem er ikke spesiellt bra til prisen å være og de er kjent for å knekke lett. ( spes 3AA) Selvom man har livstidsgaranti så må det jo begynne å bli slitsomt å levere inn settet for ente gang når det tar kvelden. Gå heller for en Sennheiser, eller beyerdynamic i samme prisklasse. Mer lyd og holdbarhet for penga. 4AAT'n er i tillegg tungdreven og man burde ha en forsterker for å utnytte potensiale ( som ikke er all verden)

 

Dette innlegget har blitt redigert av Kurt P, 09/03/2005 : 22:26

 

Er enig med deg i din oppfatning av 4AAT, pga du faktisk trenger en forsterker for å få maksimal effekt av det headsettet.

Men i 3AA er mye mer lettdrevent og er jo også mye lettere enn 4AAT, derfor virket det nesten for meg som om at det var 3AA som var oppgraderingen av 4AAT.

 

Jeg vil fortsatt si at 3AA er ett mycket bra kjøp.

 

Icemat har jo fått skryt av sine headphones, så det er vel noe å sjekke opp ? :)

Har akkurat fått det jeg og ( Icemat Siberia ) og det gir ENORMT mye lyd for pengene.

Anbefales på det aller aller aller sterkeste, kostet mef 550,- inkl frakt :thumbup::dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...