Kenneth Dammyr Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Dette bildet har jeg jobbet med i hele kveld og må si jeg er ganske fornøyd med resultatet. Er nok det første bildet jeg er ordentlig fornøyd med. Jeg vil ikke røpe for mye om hvordan det er tatt, for det vil ødelegge for hvordan man tolker bildet. Endret 9. mars 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Konge! Likte det bilde veldig godt! Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hei! På begynnelsen (da jeg så på det lille bildet før jeg trykket på linken) trodde jeg at det et vindu med en elg på. Vanndråpene deles nemlig i 2 slik at det ser ut som gevir. Virker rart, men det var det jeg så :!: ' Nydelig bilde Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Takk for god kritikk Ingen som har noe negativt (konstruktivt) å tilføye? Lenke til kommentar
tomviktor Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Dette var spektakulært bra!! Hvis jeg skulle ha noe å utsette, måtte jeg evt. hatt en størr utgave, slik at man kan klage på fokus eller noe sånnt... Ut fra det jeg ser, var dette fenomenalt!! Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Ingen som har noe negativt (konstruktivt) å tilføye? Ikke jeg i alle fall! Skjønner ikke hva som skal være negativt med bildet Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Bakgrunnen er noe kjip, men det er også alt. Syns det så ut som et korsett (med en jumbo-pupp). Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 En ting til...Siden dette er navnet på verket, bør du kanskje se hvordan det skrives: Opportunity Ikke for å være vanskelig og rette stavefeil, men dette er jo et "navn" og da blir det litt feil å stave det feil hvis du bruker det i andre sammenhenger. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Tøft bilde. Men, er det bare jeg som synes det sorte rammen var for tykk? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Jeg har stavet navnet feil med vilje. Jeg synes Opertunity var kult. Noen vil tenke på det engelske ordet, men så er det jo egentlig noe annet. Er bare et lite ordspill jeg lekte meg fram til. Det engelske ordet kommer av at man kan velge(oppurunity) hvordan man tolker det. Jeg ville ha tykk ramme for å fremheve den dype, sterke rødfargen. Men rammen er jo uansett ikke en del av bildet. Endret 10. mars 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Legion Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 mulig å få en større versjon? syns bildet lider ekstremt av jpg-kompresjonen. hive opp en større png kanskje? Lenke til kommentar
foton Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Hei Fint bilde, men siden du vil ha litt konstruktiv kritikk: Jeg skulle ønske bakgrunnen var litt mindre forstyrrende. Også var en del av dråpene ute av fokus. Kanskje du skulle ha forsøkt litt større blenderåpning dersom det var mulig uten å gå på bekostning av lukkertid. Synes øvre halvdel av bildet var litt for mørk i forhold til nedre. Rødfargen på bildet er fin, men det er noe med at når det blir rødt og mørkt så blir det anstrengende å se på. Men bevares, morsomt bilde. Edit: Synes også utsnittet var litt for trangt. Endret 10. mars 2005 av foton Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Skal prøve å få lagt ut en PNG-versjon snart, men jeg på få tak i en kortleser først... Det nære utsnittet gjør at det blir veldig intenst synes jeg. Samtidig er det 10x15, altså vanlig fotografistørrelse. Endret 10. mars 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Beklager dobbelpost Her er en litt større PNG versjon: Endret 11. mars 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hei! Offtopic: Beklager dobbelpost Bare lurer, men finnes det en lov om at man ikke har lov å poste 2 poster etter hverandre? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Kan bare stemme i koret som synes dette var veldig bra! Eneste jeg kunne tenke meg var at du fjernet den hvite refleksen som er langt oppe til venstre, den trekker oppmerksomheten litt feil vei synes jeg. Edit: Nå så jeg jo at du allerede har gjort det i versjon 2 Endret 11. mars 2005 av Shimano Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Hei!Offtopic: Beklager dobbelpost Bare lurer, men finnes det en lov om at man ikke har lov å poste 2 poster etter hverandre? Det stemmer litt. Det er retningslinjer. Altså ikke lover. Hvis man har grove brudd på dem, så vil det få konsekvenser. Grunnen til at jeg lagde to var at det var mest naturlig. Da ville folk se at det var lagt inn en oppdatering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå