viranth Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 De hvite (Washicus) drepte bøffelen, tok skinnet etc. Her er hva "Black Elk" sa: I can remember when the bison were so many that they could not be counted but more and more Wasichus came to kill them until there were only heaps of bones scattered where they used to be. The Wasichus did not kill them for their meat ...they only took the hides to sell. Sometimes they did not even take the hides, only the tongues. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Syns det han gjør er en SELvfølge jeg. Spørs om han gjør en BJØRNetjeneste her da. Lurer på om dette er en SELvstendig avgjørelse av kongen Macgyver. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hadde ikke selungene vært søte hadde dette ikke vært et problem. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hva heter Macguyver til fornavn ? Benytter anledningen til å qoute meg selv... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Angus MacGyver. Sa det i en episode til en dame i lilla kjole. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Som forresten skal være et typisk skotsk navn... (men siden Richard Dean Anderson for det meste har skandinaviske røtter, mener å ha lest noe om dette, så blir det litt feil i mine øyne) Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Bara bra at de tar litt sel når det er så mange av dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå