Grundig Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Heisann. En kamerat av meg hadde gjort home slik at han kunne legge inn mapper med passord osv ved hjelp av et program. Men jeg husker ikke hvilket program han brukte. Hvilket program er å anbefale for å få til det? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 For å kunne laste opp filer på f.eks.home.no.net trenger du en konto og en ftp klient. Sjekk ut start.no for mer info. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 joda, som Wipeout sier så trenger du en konto og en ftp-klient. Jeg bruker SmartFTP, som igjen er meget brukervennlig. For å f.eks. raskt laste ned filene dine, f.eks. hvis du skal ha ei wordfil til skolen, så kan du gå på for eksempel ftp://[email protected]. Der blir du bedt om passordet ditt, og voila; du kan finne filene dine. Så enkelt er det Sorry om det var dårlig forklart, og forresten: Skal denne ligge i "Annet"? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg bruker Ipswitch WS_FTP Home, også meget brukervennlig. Nei, denne er nok feilpostet skal vel ligge under programmvare, eller nett-Tjenester Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 FlashFXP er det mest geniale, men om du vil gjøre det enklest mulig, så kan du gå her: ftp://[email protected], som Mr. Jenssen. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 http://www.start.no/home/2000/10/05-958.html Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Nå gjaldt vel ikke dette FTP-programmer..? Han skal passordbeskytte mapper som ligger på serveren, dvs jeg tenker i baner som enten PHP eller .htaccess.. Om det finnes program som gjør det mulig er jeg ikke sikker på, ikke noe jeg kommer på i farten, men det finnes sikkert. Feilpostet er den nok også, ja. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Tusen takk for gode svar. Jeg brukte FlashFXP og det fungerte Lenke til kommentar
K.. Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Du kan også skrive ftp.home.no i kjør. Deretter skriver du inn brukernavn og passord. Så laster du opp filer ved å dra filene inn i mappa, akkurat som du gjør vanligvis i explorer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå