Snorre Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Elkjøp pleier å ha den ganske billig. Finnes kansje billigere på web-butikker, men har ikke peiling på disse. Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Et kjapt søk med prisguiden på hw sin hjemmeside ga meg en GC til 749 kr. Ingen spill medfølger, så er vel like greit å ta den på elkjip elns siden det følger med spill. Just a thought Lenke til kommentar
Cord Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Ja.. Så den. Men mente de gikk for 600-700 spenn for ca et halvårsiden?? skla kun ha den for å spille Zelda egentlig, så dersom det ikke er Zelda som følger med er det ikke så veldig intr... Lenke til kommentar
Döden Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Ja.. Så den. Men mente de gikk for 600-700 spenn for ca et halvårsiden?? skla kun ha den for å spille Zelda egentlig, så dersom det ikke er Zelda som følger med er det ikke så veldig intr... Finnes to Legend of Zelda-spill til GC da. Pluss et som sannsynligvis kommer innen et år. Lenke til kommentar
Cord Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Ok! Trodde kun det var et jeg Men da skal jeg ha begge Jeg og samboern må ha noe å spille i Påsken vett Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Mario Kart er jo et genialt spill uansett da. Så absolutt verdt penga det også . Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Greit, jeg skal prøve å holde meg rolig. Selv om det er svært svært vanskelig (kanskje jeg bare har en dårlig dag, hvem vet?). Kan ikke folk bare prøve google av og til!?! Man finner det meste ut på google! (ps: planlagte en skikkelig propaganda tråd, men alle vet jo at hardware folka, ikkje har så stor sans for humor, så jeg valgte å begrense meg til denne posten) Lenke til kommentar
Cord Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Greit, jeg skal prøve å holde meg rolig. Selv om det er svært svært vanskelig (kanskje jeg bare har en dårlig dag, hvem vet?). Kan ikke folk bare prøve google av og til!?! Man finner det meste ut på google! (ps: planlagte en skikkelig propaganda tråd, men alle vet jo at hardware folka, ikkje har så stor sans for humor, så jeg valgte å begrense meg til denne posten) Har en kjempe ide!! Vi stenger hele føkkings forument, og setter opp en link til Google!! Finner jo alt der alikkavell?!?!!? Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Der har du det! Eller hva om noen admins lagde noen sticky tråden, slik at vi slapp de vanlige PS2 vs. Xbox trådene! Her bobler det over med gode ider, sikkert flere enn meg som er enig i det ja! Lenke til kommentar
Cord Skrevet 14. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2005 Om noen lurer forresten, så går GameCube til 795 på Lefdal.. Og da fikk jeg med Zelda samlepækk m 4 spill! :-D Lenke til kommentar
Lxz Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) hihi! hvis du skal ha billig gamecube så kan du kjøpe gamecube ifra elkjøp så kjøper du zelda: wind waker players choice fordi det blir billigst på den måten. Men dette er bare hvis du ønsker noe HELT nytt Hvis det er altfår dyrt så please ta en tur til www.ebay.co.uk du finner nye og brukte ting det men det er utenlansk. Endret 14. mars 2005 av dj-virus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå