Gå til innhold

Hvor kan jeg finne GameCube til lavest pris?

Cord

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja.. Så den. Men mente de gikk for 600-700 spenn for ca et halvårsiden?? skla kun ha den for å spille Zelda egentlig, så dersom det ikke er Zelda som følger med er det ikke så veldig intr... :dontgetit:

Lenke til kommentar
Ja.. Så den. Men mente de gikk for 600-700 spenn for ca et halvårsiden?? skla kun ha den for å spille Zelda egentlig, så dersom det ikke er Zelda som følger med er det ikke så veldig intr... :dontgetit:

Finnes to Legend of Zelda-spill til GC da. Pluss et som sannsynligvis kommer innen et år.

Lenke til kommentar

Greit, jeg skal prøve å holde meg rolig. Selv om det er svært svært vanskelig (kanskje jeg bare har en dårlig dag, hvem vet?). Kan ikke folk bare prøve google av og til!?!

Man finner det meste ut på google!

(ps: planlagte en skikkelig propaganda tråd, men alle vet jo at hardware folka, ikkje har så stor sans for humor, så jeg valgte å begrense meg til denne posten)

Lenke til kommentar
Greit, jeg skal prøve å holde meg rolig. Selv om det er svært svært vanskelig (kanskje jeg bare har en dårlig dag, hvem vet?). Kan ikke folk bare prøve google av og til!?!

Man finner det meste ut på google!

(ps: planlagte en skikkelig propaganda tråd, men alle vet jo at hardware folka, ikkje har så stor sans for humor, så jeg valgte å begrense meg til denne posten)

Har en kjempe ide!! Vi stenger hele føkkings forument, og setter opp en link til Google!! Finner jo alt der alikkavell?!?!!? :tease:

Lenke til kommentar

hihi! hvis du skal ha billig gamecube så kan du kjøpe gamecube ifra elkjøp så kjøper du zelda: wind waker players choice fordi det blir billigst på den måten.

Men dette er bare hvis du ønsker noe HELT nytt

Hvis det er altfår dyrt så please ta en tur til www.ebay.co.uk du finner nye og brukte ting det men :no: det er utenlansk.

Endret av dj-virus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...