Thunderstorm Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hei. Jeg får ikke spilt med dette oppsettet, alt annet fungerer derimot bra. Strøm: Chieftec 360 w Hk : Asus P4B533-E CPU : P4 2,4 Skjermkort : Gforce 4 ti 4600 128 mb har også prøvd med Gforce 3 200 64 mb Ram : 1024 mb pc 2100 Win xp 02 m/sp1 og 2 Jeg starter spillene og kommer til fks oppstarts meny trykker start men da lukker det seg Mulig dette er feil forum, i såfall bær over med meg Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Har du sjekket om directX fungerer? Lenke til kommentar
TAS Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Ser att du har 2 geforce kort.Da du byttet skjermkort regner jeg med att du ikke byttet driver.Det er alltid viktig å ha den siste driveren til skjermkortet. Alltid avinstaller den gamle driveren. Vet ikke om dette hjelper,men its wort a shot. http://www.nvidia.com/page/home Lenke til kommentar
Thunderstorm Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg har byttet driver etter hvert som jeg har testet, hvordan sjekker man om direct X virker? har 9.0c Lenke til kommentar
Donald Duck Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 For å teste DirectX, så går du på Start->Kjør->så skriver du "dxdiag" uten kolon og trykker OK. Så vil sansynligvis et DirectX-diagnoseprogram poppe opp å deretter går du til den greia det står skjerm på, der vil det stå "Test Direct3D" Lenke til kommentar
Thunderstorm Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Har nå testet Direct X og det er i orden, spillene virker fortsatt ikke. Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg har byttet driver etter hvert som jeg har testet, hvordan sjekker man om direct X virker? har 9.0c Du har avistallert de gamle driverne før du byttet sant? Er pcen din stabil ellers? Prøv å kjøre litt med prime eller occt, for å sjekke at den ikke er ustabil.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå