børt Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Når jeg spiller musikk på pcen min på jobben så høres alle ut som kvinnelige vokalister. det høres ut som om alt går litt fort, hvor kan jeg eventuelt stille på slikt sånn at det blir riktig? Lenke til kommentar
grwatz Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) kommer litt an på hvilket avspillingsprogram du bruker. i winamp er det etelerannetsted under "preferences". evt. kan du se på lydinstillinger i kontrollpanelet, eller programvaren som evt. fulgte med lyddriverne. EDIT: i winamp kan du se på konfigurasjonen for div output-plugins... Endret 9. mars 2005 av sLiVeRr Lenke til kommentar
børt Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg benytter Itunes, men tror ikke det er der feilen ligger.... har også sjekket i lyder i kontrollpanel. Har ikke blitt klokere av det Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Du har tilfeldigvis ikke et soundbalster lydkort vel, hvis du har det starter du et program som heter creative sorround mixer, velger advaced mode, trykker på special effects og velger (no effects) fra lista. Edit: og jeg så en, to, net tre feil Endret 9. mars 2005 av Brusfantomet Lenke til kommentar
børt Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 har integrert lydkort i intel hovedkort. Jeg flasha bios og loddet en brokobling. Nå er det som det skal. Men takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Er det et sted i programvaren til kortet der du kan stille samplingsfrekvensen? Ville tippet denne var satt til noe annet (høyere) enn 44.1 kHz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå