Oracel Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Favoritt 1 (legg merke til fuglene nede til høyre) og favoritt 2. Noen flere ligger her. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hei! Bilde 1 syns jeg var sånn passe fint. Det ble litt mørkt i forgrunnen syns jeg, men ellers fint. Himmelen var veldig fin! Hvor tok du det? Bilde 2: Nydelig, strålende fint bilde! Det der er en del finere enn det du viste oss litt tidligere i Legg inn dine bilder med lang lukkertid. Jeg syns ikke det var noe negativt med det, altså! Hvilket kamera bruker du? Lenke til kommentar
Oracel Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Tusen takk, det første bildet ble tatt fra samme plass som alle de andre, men jeg har zoomet inn på solnedgangen. Jeg bruker et Fujifilm S5500, jeg er rimelig fersk (du ser hvor mange bilder jeg har tatt på filnavnene, dette er mitt første kamera) så jeg håper å bli bedre med tiden etterhvert som jeg blir kjent med kameraet. Jeg skal få tatt nye nattbilder også snart, og med flere motiver, ikke bare i fra den knausen Ellers håper jeg på fint vær snart så jeg kan få tatt noen bilder av en svaneflokk som holder til borti et sund her, jeg er en sucker for naturbilder altså :) Endret 9. mars 2005 av Oracel Lenke til kommentar
tomviktor Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Bilde nr 1 synes jeg er litt kjedelig. Bilde nr 2 er penere, men det er noe med de grønne lysene i byen... Har sett det bildet tidligere (evt et veldig likt bilde) på foto.no sin bildekritikk. ditt valg av blender-verdi gjør at du får stjerneformasjon rundt lysene, noe som ikke er for pent. Dette er selvsagt smak og behag.... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Likte bildet nr. 2 best. Veldig pent! Synes det var en veldig fin dybde i det. Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Bilde 1 kutt vekk 1/3 nederst ellers et bra bilde. Bilde 2 Sjøen renner ut på venstre side du bør sjekke at bildet er i vater før du trykker av ellers ok, men jeg har sett bedre bilder fra Fjellstua. Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Bilde 1 ble en smule kjedelig for meg. Bilde 2 var kjempeflott. Bra farger, fin skarphet. Keep it up Lenke til kommentar
rogerjo Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (legg merke til fuglene nede til høyre) Er det silda som er kommet Bilde 1 er fint, men noe ordinært-egentlig. Det finnes massevis av "kveldshimmel-bilder", men vanskelig å fange den spesielle stemningen vi opplever når vi tar bildet. Bilde 2 er også flott. Fine farger og dybde. Du har fått fram kveldsstemningen med lgatelys og blåe farger fra himmel og fjord. (for det er kveld, ikke?) Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Bilde to var veldig fint, men det er skjevt - heller mot venstre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå