Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Synes Guild Wars er mye kulere, har GW selv, og kjenner en som spiller WoW mye. Har spilt en del WoW også, og må bare si at det rett og slett er kjedelig. Ærlig talt, han løp i 45 min. bare for å komme seg til 17. mai toget? (17. mai toget er vel det mest underholdene jeg har sett i WoW) Men smaken er som baken. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes Guild Wars er mye kulere, har GW selv, og kjenner en som spiller WoW mye. Har spilt en del WoW også, og må bare si at det rett og slett er kjedelig. Ærlig talt, han løp i 45 min. bare for å komme seg til 17. mai toget? (17. mai toget er vel det mest underholdene jeg har sett i WoW) Men smaken er som baken. ;)

må si meg enig der altså... :roll:

Lenke til kommentar
Synes Guild Wars er mye kulere, har GW selv, og kjenner en som spiller WoW mye. Har spilt en del WoW også, og må bare si at det rett og slett er kjedelig. Ærlig talt, han løp i 45 min. bare for å komme seg til 17. mai toget? (17. mai toget er vel det mest underholdene jeg har sett i WoW) Men smaken er som baken. ;)

må si meg enig der altså... :roll:

me too

Lenke til kommentar
Synes Guild Wars er mye kulere, har GW selv, og kjenner en som spiller WoW mye. Har spilt en del WoW også, og må bare si at det rett og slett er kjedelig. Ærlig talt, han løp i 45 min. bare for å komme seg til 17. mai toget? (17. mai toget er vel det mest underholdene jeg har sett i WoW) Men smaken er som baken. ;)

må si meg enig der altså... :roll:

Hvis du løper i 45 minutter for å komme til ett 17. mai tog er du direkte dum.

Jeg synst WoW blir gøyere for hver 10'ene level jeg kommer, oppdager nye steder mm, så om du ikke har vært høyere en lvl 20 kan du bare holde kjeft. :)

Endret av Dandar
Lenke til kommentar
Det er en liten forskjell på det å måtte skaffe seg XP for å perfeksjonere skillsene sine enn det å grinde i flere timer for å i det hele tatt komme seg noen vei i spillet!

Selvfølgelig. GW har mye mindre grind enn de fleste (eller alle) andre MMOs, men å si at det ikke har noen grind, er feil. Anet lovet at time spent ikke skulle spille noen rolle i PvP, men for tiden, så gjør det nok det. Bare fordi andre MMOs har mer grind gir ikke det Anet unnskyldning for å legge grind i spillet sitt.

Lenke til kommentar
er ikke det max da :ermm:

Stemmer det, lvl 60 er max.

 

Playtime på 17 døgn og 11 timer.

 

Etter hva jeg har sett nå på noen trailere så pwner hvertfall fyrverkeriet til GW, WoW sine puslete svake farger av en explosjon.

Endret av Bio
Lenke til kommentar
Synes Guild Wars er mye kulere, har GW selv, og kjenner en som spiller WoW mye. Har spilt en del WoW også, og må bare si at det rett og slett er kjedelig. Ærlig talt, han løp i 45 min. bare for å komme seg til 17. mai toget? (17. mai toget er vel det mest underholdene jeg har sett i WoW) Men smaken er som baken. ;)

må si meg enig der altså... :roll:

Hvis du løper i 45 minutter for å komme til ett 17. mai tog er du direkte dum.

Jeg synst WoW blir gøyere for hver 10'ene level jeg kommer, oppdager nye steder mm, så om du ikke har vært høyere en lvl 20 kan du bare holde kjeft. :)

Eh. Jég løp ikke til 17. mai toget, en kamerat av meg gjorde det. Mulig det ikke tok så mye så mye som 45 min., men minst 30 min.

 

Edit: Og hvorfor er man dum hvis man gjør det? Den forklaringen vil jeg høre. :)

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

hvilket spill er mest interessant hvis man har mest lyst til å holde seg for seg selv mens man spiller ?

kommer sannsynligvis ikke til å få så utrolig mye tid at jeg gidder å fjase rundt med masse andre folk

Lenke til kommentar
Edit: Og hvorfor er man dum hvis man gjør det? Den forklaringen vil jeg høre. :)

Fordi det skal godt gjøres å bruke så vanvittig lang tid på å komme seg til noe sted.

 

Man kan kanskje bruke 30 min fra Badlands til Feralas hvis man bare bruker gryphon og zepp og ikke bruker hearthstone.

 

Lengden på reisetider i WoW er oppskrytt da det ikke tar noe særlig tid å komme seg fra sted til sted og det er ihvertfall ikke mye løping da du maks løper over ett spillkart.

 

edit:

 

ThomasM: Etter det jeg har lest så er nok GW det spillet der du spiller mest for deg selv da det ikke er et MMORPG (etter min mening). Men det ser ut som du er nødt til å spille i gruppe mesteparten av spillet, så kanskje WoW er det beste valget alikevel.

Endret av SBS
Lenke til kommentar
hvilket spill er mest interessant hvis man har mest lyst til å holde seg for seg selv mens man spiller ?

kommer sannsynligvis ikke til å få så utrolig mye tid at jeg gidder å fjase rundt med masse andre folk

Du har lyst til å spille online spill for deg selv? Tja, da vil jeg heller foreslå at du kjøper deg et offline RPG.

Lenke til kommentar
hvilket spill er mest interessant hvis man har mest lyst til å holde seg for seg selv mens man spiller ?

kommer sannsynligvis ikke til å få så utrolig mye tid at jeg gidder å fjase rundt med masse andre folk

GW, bare bruk datakontrollerte medspillere (finnes et utvalg ved hvert mission (bortsett fra helt i starten)) så slipper du noen interaksjon med andre mennesker hvis du ikke vil...

Lenke til kommentar

Jeg har spillt WoW en del, men sluttet når jeg kom til lvl 60 ettersom det ikke er noe endgame i spillet. Battlegrounds har potensiale, men jeg er ikke overbevist om at det kan holde min interesse så veldig lenge. DAoC som jeg spillte tidligere holdt min interesse nesten 3 år, og det er kun grunnet herlig pvp endgame.

 

Fokus på pvp er tingen og dette har GW klart fint. Har ikke spillt GW så mye enda, men ettersom det ikke er månedsavgift så har ikke så mye hast og kan spille det litt på si.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
hvilket spill er mest interessant hvis man har mest lyst til å holde seg for seg selv mens man spiller ?

kommer sannsynligvis ikke til å få så utrolig mye tid at jeg gidder å fjase rundt med masse andre folk

Du har lyst til å spille online spill for deg selv? Tja, da vil jeg heller foreslå at du kjøper deg et offline RPG.

det er ikke det at jeg absolutt må spille for meg selv,poenget er vel heller at jeg ikke ønsker å investere i et online spill som legger opp til at man hovedsaklig skal springe rundt med flere andre for å få gjort noe.

Lenke til kommentar
Syntes ikke battlegrounds så noe fett ut, jeg mener Cature the Flagg ? i wow, høres bare drit ut. sikkert mange som liker det da.

CTF var noe av det feteste jeg har prøvd i WoW. Håper det kommer mange flere modes til Battlegrounds fremover. '

 

Liker WoW mye bedre enn GW. Det har vel mye med at jeg er fan av Warcraft Universet og at spillet er så ufattelig godt gjennomført. Samt at det er utrolig moro å spille med kompisene sine. Jeg er level 60 og kjeder meg ikke stort av den grunn. Når battlegrounds kommer, så vil jeg ikke kjede meg mindre ihvertfall.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...