Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har en slags diskusjon blandt folk her på skola om man burde kjøpe seg WoW eller GW. Vi er 6 som har tenkt til å kjøpe WoW, og 4 som vil ha GW. Det hadde jo vært mye bedre om vi spilte sammen!

Hva er det som egentlig er best? (gjerne omtaler!)

Håper det er noen som kan overbevise oss! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=359464&hl= <-- der er en tråd om det allerede.

 

Jeg synes Guild Wars er best da det revolusjonerer MMORPG sjangeren og gjør et genialt (og etter min mening vellykket) forsøk på å eliminere grinding, løping og andre kjedelige ting og erstatte de med gøye ting.

 

WoW = 30% Morro, 30% Løping, 30% Grinding for å nå høyere level og 10% Andre ting, for det meste kjedelig.

 

GW = 90-95% Morro, 10-5% Trading osv.

 

EDIT : Og GW har et mye større fokus på teamwork, strategi og hvor god selve spilleren er enn WoW der det meste dreier seg om hvem som er høyest level og med best utstyr.

Endret av GuardiaN--
Lenke til kommentar

med Wow er det jo komplett umulig å ha et liv utenfor spillet omtrent.. det tar jo all tid å bygge seg opp..

 

GW er langt mer action! Folk som digger multiplayer- eller førstepersonsspill på konsoll med mye action vil nok elske GW.. Dette gjelder i hvertfall meg selv!

GW er dn perfekte overgangen for spillere som er best vant med vanlige non-onlinespill til å gå over til onlineuniverset!!

GW blir aldri kjedelig! Det er konstant spennende og nye ting, som missions, quests og brett.. og best av alt så er ikke det viktigste bruke halvparten av tiden på å gjøre kjedelige ting!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det kommer ann på hva du er ute etter.

Hvis du gjerne vil bli belønnet for tiden du setter inn i spillet (dvs. du har masse tid) og liker å finne über-items så er nok WoW best for deg.

 

Hvis du liker å bli belønnet for hvor god du er så passer nok GW bedre.

 

Selv foretrekker jeg GW.

Lenke til kommentar

Smaken er som baken...

 

GW vs Pong har vært like greit... pong er morsomt det også (har multiplayer funksjon!).

 

Menmen..

Slik jeg ser det er GW retta mer mot de som er "casual gamers", mens et spill som WoW er mer retta mot "hardcore gamers". Selv har jeg vel blitt mer casual nå, men jeg var muligens mer hardcore før. Får liksom ikke tid til så mye gaming mer, så for mitt eget vedkommende tror jeg GW passer best. Men så spiller jeg WoW en kveld eller to i uka.. vil ikke gi slipp på kontoen min med det første.

Lenke til kommentar

gw slår wow anytime ^^

 

nå har ikke jeg prøvd gw at all, men ut ifra det jeg har sett/hørt så er gw bedre...

 

Grafikkmessig slår gw wow, men nå er det jo meninga at wow er "tegna"

 

Storymessig slår nok wow gw, siden warcraft har "drevet på" i maaaange år...

 

Når det gjelder gameplay, så tror jeg gw vinner, da det er mye mer fokus på pvp, og alt virker, etter min mening, mer gjennomført

Lenke til kommentar

Wow er en etter min mening en morsom videreutvikling i gameplay fra andre store MMORPG. Morsomt, men har alle de kjedlige elementene også.

 

Guildwars har utrolig MYE nytt, koster MYE mindre, er MYE bedre etter min mening.

I Guildwars har de klart å kvitte seg med mye av den kjedelige MMORPG ballasten (grinding, transport osv.) og har klart å sette fokus på Guilds, RPG og samarbeid, de beste elementene i et MMORPG. Dette er det mest nyskapende spillet, jeg har spilt i sjangeren noen gang. Tror de 550 kr. er den beste investeringen på veldig lenge. Du skal grave dypt (kanskje til kina?) for å finne noe bedre ATM.

 

Jeg har spilt begge, noe jeg ikke er sikker på at alle som svarer i denne tråden har. Prøv spillet før du/dere danner deg inntrykk.

Lenke til kommentar

Svært lite konstruktive tilbakemeldinger. Tipper de fleste ikke har prøvd begge, men bare roper ut i vildenst sky. Hva mener folk med at man bruker kun tid på grinding og kjemping for å levle karakteren i wow?. Sammenlignet med andre MMORP-spill, tar det kort tid å levle i wow. Lite teamwork? Wow belønner teamwork mer enn noe annet spill jeg har spilt, men det er også gode muligheter for å kjøre solo.

 

Etter min mening er WOW langt bedre enn guildwars. Har en følelse av at GW vil være proppet av fjortisser, siden det ikke er noe månedsavgift. :whistle:

Lenke til kommentar
Etter min mening er WOW langt bedre enn guildwars. Har en følelse av at GW vil være proppet av fjortisser, siden det ikke er noe månedsavgift. :whistle:

heh - litt ot det her, men, men

 

som jeg har sagt - "WoW er for noobs med mye penger; GuildWars er for pro's med lite penger" :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...