redrazor Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hvor lang tid vil det ta før vanlige MP3-spillere med divx/xvid muligheter er på markedet? Jeg tenker da ikke på slike som allerede finnes med egen skjerm, men spillere på størrelse med ipod som man kan koble til tv eller projektor. Noen som vet om dette er tilgjengelig eller under utvikling? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) De er her. Og har vært her en stund. Så vidt jeg vet kan alle disse kobles til fjernsyn/projektor. Men det hadde vært litt bortkastet med en DivX/Xvid-spiller uten skjerm, så de har tilfeldigvis det også... Eksempler er: Archos AV420 (denne har jeg, og er veldig fornøyd) Archos Gmini 400 Creative Zen Media Center Asono Hubb Edit: Leif... Endret 10. mars 2005 av moskus Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Har også AV420, og er svært godt fornøyd. En viktig faktor er at du kan ta opp i høyere oppløsning enn LCD skjermen dersom du vil vise opptaket på TV / prosjektor senere. Docking følger med, og alt du trenger av kabler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå