eirberen Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Er dette akseptabelt? Jeg måtte levere inn hele annlegget mitt (Loigitech Z-5500) fordi den ene høytaleren var deffekt. Jeg kjørte til butikken og leverte det inn. De sa det kom til og ta minst 3 uker. Noe som også er lenge å vente. Men nå begynner det å nærme seg 2 måneder. Jeg har snakket med butikken og de sier at de venter på å få annlegget tilbake fra Logitech. Så jeg kan egentlig ikke skylde på butikken? Så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Har noen her på forumet et forslag på hva jeg kan gjøre? Går jo ikkje ann å få tak i Logitech via mail en gang... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 det er butikken som bærer ansvar ovenfor deg. De kan ikke unskylde seg med andre "underleverandører". 1 mnd er klart for lang tid for reperasjon. har du serie nummer, så kan du ringe Logitech Norge. Der får du veldig god service. Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 det er butikken som bærer ansvar ovenfor deg. De kan ikke unskylde seg med andre "underleverandører".1 mnd er klart for lang tid for reperasjon. har du serie nummer, så kan du ringe Logitech Norge. Der får du veldig god service. Har dessverre ikke serienummer, men jeg har referanse nummeret som butikken fikk av logitech når de sendte det inn. Men siden du sier at det er butikken som bærer ansvar. Hva kan jeg si eller kreve av butikken? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 har du fått lånegjenstand da? jeg anbefaler egentlig å ringe Logitech, oppgi referanse nr. Så får du håpe på det beste. Forklar situasjonen. Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hvis reperasjonen tar mer enn 7 dager har du vel krav på enten nytt produkt, eller noe å låne mens produktet ditt blir reparert Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hvis reperasjonen tar mer enn 7 dager har du vel krav på enten nytt produkt, eller noe å låne mens produktet ditt blir reparert Man har vel ikke krav på nytt produkt etter kun 7 dager, men etter ca. en uke har man krav på låneprodukt. Er kun hvis butikken nekter å reparere det du kan kreve nytt produkt. Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Butikken har Ingen Logitech z-5500 inne på lager selv :-\ De har kun noen dritt pc anlegg til maks 1300kr. Huff Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Noen forslag på hva jeg kan kreve av denne butikken? Er forresten www.startit.no Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Sendte mail til butikken. De beklaget og sa at jeg må vente enda 2 uker til. Kanskje mer hvis jeg var uheldig :-\ Dette er ikke bra. De nevte at de hadde sjekket mange leverandører for logitech, men ingen har fått dem inn enda.. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Krev å få hevet kjøpet, og kjøp deg settet et annet sted i stedet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå