Gå til innhold

Ventet over 1 måned på mitt Logitech z-5500

Anbefalte innlegg

Er dette akseptabelt?

Jeg måtte levere inn hele annlegget mitt (Loigitech Z-5500) fordi den ene høytaleren var deffekt.

Jeg kjørte til butikken og leverte det inn. De sa det kom til og ta minst 3 uker. Noe som også er lenge å vente.

Men nå begynner det å nærme seg 2 måneder. Jeg har snakket med butikken og de sier at de venter på å få annlegget tilbake fra Logitech.

Så jeg kan egentlig ikke skylde på butikken? :ermm:

Så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Har noen her på forumet et forslag på hva jeg kan gjøre?

Går jo ikkje ann å få tak i Logitech via mail en gang...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det er butikken som bærer ansvar ovenfor deg. De kan ikke unskylde seg med andre "underleverandører".

1 mnd er klart for lang tid for reperasjon.

har du serie nummer, så kan du ringe Logitech Norge. Der får du veldig god service.

Har dessverre ikke serienummer, men jeg har referanse nummeret som butikken fikk av logitech når de sendte det inn.

Men siden du sier at det er butikken som bærer ansvar. Hva kan jeg si eller kreve av butikken?

Lenke til kommentar
Hvis reperasjonen tar mer enn 7 dager har du vel krav på enten nytt produkt, eller noe å låne mens produktet ditt blir reparert

Man har vel ikke krav på nytt produkt etter kun 7 dager, men etter ca. en uke har man krav på låneprodukt. Er kun hvis butikken nekter å reparere det du kan kreve nytt produkt. ;)

Lenke til kommentar

Sendte mail til butikken. De beklaget og sa at jeg må vente enda 2 uker til. Kanskje mer hvis jeg var uheldig :-\

Dette er ikke bra.

De nevte at de hadde sjekket mange leverandører for logitech, men ingen har fått dem inn enda..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...