Jonhoo Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg har lyst til å lage en privat mIRC server med passord og det hele, hvordan kan jeg gjøre det? Helst gratis Jon Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) IRCXpro Dette skal funke bra. Finnes det ikke flere poster folk spør om dette? Endret 9. mars 2005 av wolfenkill Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 IRCXpro er ikke gratis da.... Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 IRCXpro er ikke gratis da.... Tror ikke det skal være noe trial tid, har hatt det en stund nå men har ikke fått opp at jeg må registrere meg. Kanskje det er noen fordeler og ha registrert versjon. Lenke til kommentar
BremnesX Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hvis du har lyst til å sette deg litt "inn" i tingene, kan du jo alltids sjekke http://www.ircd-ratbox.org/ Det er dette bl.a. noen av serverene på efnet kjører... Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Står på siden at man maks kan ha 10 brukere inne på serveren av gangen med evalution versjon... Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Skjønte ikke noe særlig av ratbox greiene, var jo ikke engang en .exe fil der.... Eller en hjelp fil.... Ingen som vet om en gratis mIRC server med GUI da? Lenke til kommentar
BremnesX Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Ett enkelt søk på google ga meg dette treffet: http://www.soft32.com/download_581.html Det ser jo greit ut. Til en annen gang; lær deg å google før du spør. Alt jeg gjorde var å skrive "irc server windows" på google... Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Har prøvd det der, men får det ikke til å virke, skjer ingen ting når jeg starter .exe filen... Bare en systemprosess som starter... Har googlet skjønner du, fant ikke noe der selv, derfor jeg spurte her Endret 9. mars 2005 av Jonhoo Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Noen som har noen erfaring med dette Beware Ircd? Hvordan man bruker det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå