Gå til innhold

X800pro (vivo) tilbud netshop, hvilken produsent?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jep er klar over at det er PCIe, men lurte da på om dette er et dåligere kort enn de som kommer gjennom sapphire, PowerColor etc.

Forstår at det er et såkalt BBA kort, men hvorfor sitter ikke bare ATI på alle kortene og får monopol på dem.

Er det faktisk slik at dette korte er helt på høyde med andre kort som ikke kommer rett fra fabrikken??

Lenke til kommentar
Jep er klar over at det er PCIe, men lurte da på om dette er et dåligere kort enn de som kommer gjennom sapphire, PowerColor etc.

Forstår at det er et såkalt BBA kort, men hvorfor sitter ikke bare ATI på alle kortene og får monopol på dem.

Er det faktisk slik at dette korte er helt på høyde med andre kort som ikke kommer rett fra fabrikken??

De er absolutt på høyde med andre kort. Enkelte hevder også at de er av høyere kvalitet noe jeg ikke aner noe om.

Lenke til kommentar

Så det du da sier er at ATI og Powercolor stiller på sammen linje i kampen om kunder... ATI er jo ikke blant de andre produsentene.....vil det si at ati er et selvskap som kommer med ideer og utarbeider planer til et kort, for å da selge de ideene til andre selvskaper??

Lenke til kommentar
ja d er jo egentlig et godt anternativ d, men x800pro har jo vivo d, så kan jo klokke det til xt pe med softmodding, men noen som har erfaringer med dette korte eller ???

MVH Øyvind

Er du sikker på at dette gjelder PCIe versjonen også? Jeg vet det var en mulighet på endel av AGP kortene men er ikke sikker du har samme mulighet på PCIe.

Lenke til kommentar
Ati, Powercolor, Club3d, Sapphire+++

Er alle BBA, men faktisk bygd av Sapphire ;)

Det skal vel være forskjell på Built By Ati og Powered By Ati kortene? Om det er Sapphire som produserer alle disse skal de likevel være av ekstra bra kvalitet (påstår de selv).

Lenke til kommentar
Det er helt irrelevant om det agp eller pci-e. Samme chippen som sitter på begge korta. Så, softmodding går på pci-e også.

Ja i såfall kan det jo være du får mye for pengene i dette tilfellet :) Jeg ville nok uansett valgt XL kortet som allerede har 16 pipelines (om enn lavere klokkehastighet) og vært fornøyd med det.

Lenke til kommentar
ATI Radeon X800Pro 256MB PCIe

- 256MB GDDR3 minne, 256 bits

- 2x DVI og Vivo

- Leveres som bulk versjon (kun kortet, ikke noe annet)

- Produsert av ATI

Altså, produsert av ATI.

okay, trur jeg må lese litt bedre neste gang overså at det stod; produsert av ATI

Øyvind

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...