jobba Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 heihei! jeg lurer på hvordan man får system monitr på skrivebordet i linux ikke på den så kaldte "startlinjen" håper åp svar Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Denne blir straks stengt 2 grunner: 1. Grusomt dårlig emnefelt 2. Postet på helt feil sted. Den skulle vært postet i programvare/linux Husk å lese reglene nøye, du har jo tydligvis godkjent dem, noe som krever at du igjen som bruker skal følge dem. Velkommen til forumet forresten.. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Velkommen til forumet. Har du ikke lest gjennom retningslinjene bør du gjøre dette (om ikke annet enn den kort versionen). Ta deg også tid til å gjøre deg kjent med de forskjellige kategoriene. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 heihei! jeg lurer på hvordan man får system monitr på skrivebordet i linux ikke på den så kaldte "startlinjen"håper åp svar Til det bruker du programmer som gDesklets (for GNOME) og superkaramba (for KDE), og et system-monitor-display. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 heihei! jeg lurer på hvordan man får system monitr på skrivebordet i linux ikke på den så kaldte "startlinjen"håper åp svar Til det bruker du programmer som gDesklets (for GNOME) og superkaramba (for KDE), og et system-monitor-display. Enkelte skjermutskrifter var ganske imponerende gDesklets Lenke til kommentar
huf Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Det finnes også andre monitorer, som for eks. Torsmo og Gkrellm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå