eoj_ Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hei. Har fått en irriterende toolbar som ikke vil vekk. Den heter AZESEARCH og går ikke bort med noen av de spy programmene jeg har. De jeg har er alle på forum guide + Spysweeper. Noen som vet? Espen Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Prøvd med: Start -> Kontrollpanel -> Legg til/fjern programmer? Lenke til kommentar
eoj_ Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Takk for tipset, men det funka ikke. Var ikke noen som ligna der engang. Espen Lenke til kommentar
mandela Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 hvor befinner denne toolbaren seg? ser du den i processes vinduet? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 www.download.com Prøv: ad-aware Spybot- search and destroy Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hei! Google har hjulpet meg atter en gang: Bare se HER Der står det jo litt. Håper denne linken kan hjelpe deg Lenke til kommentar
eoj_ Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 hvor befinner denne toolbaren seg? ser du den i processes vinduet? Den befinner seg øverst i internett explorer og i alle mappene rett under adresselinjene. Espen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå