Gå til innhold

måleenheter i sketchup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan jo bare gå på:

Min datamaskin > Lokal disk (den du har innstallert SketchUp på) > Programfiler > @last software > Templates > Architectural - US/Centimeters/Meters/Millimeters

Da skal du få rett mål, annbefaler å bruke centimeter elle millimeter til kabinetttegning. :thumbup:

EDIT: Er rimelig sikker på at en tomme er 1,545 cm. Rundt det tror jeg. :tease:

Endret av sigen
Lenke til kommentar

Hehe! Ja, jeg har vel det da. Men hvis du prøver, så ser du at det funker, bare husk å lagre det et annet sted, under et annet navn, ellers kommer du bare tilbake til den samme som du lagret sist, og det er jo bare kjipt!

EDIT: leif

Endret av sigen
Lenke til kommentar

Ja, det var det ja! Ble litt forvirret av "GROGI" her jeg, viste jo egentlig at det var 2, og ikke 1 :blush: . Men var ikke dette på "Vil du bli millionær" for en liten stund siden? Synes å huske at det var 2,454 da, ikke 2,545, som jeg tidl. sa.

Lenke til kommentar

Dere er totalt ute på blåbærtur. 1" = 2,54 cm eller 25,4 mm. Og det er jeg like sikker på som at ballene mine er runde :p

Men bare så du vet det: i sketchup kan du også få mm angivelse.. (Metrisk)

Endret av Patience
Lenke til kommentar
Dere er totalt ute på blåbærtur. 1" = 2,54 cm eller 25,4 mm. Og det er jeg like sikker på som at ballene mine er runde :p

Men bare så du vet det: i sketchup kan du også få mm angivelse.. (Metrisk)

Greit, jeg skal gi meg her (med mindre jeg finner ut noe annet, med_sikre_kilder)

Men det med at du kan få millimeter har jeg allerede nevnt, har jeg ikke? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...