Gå til innhold

Når jeg spiller WoW så blir skjermen svart..


Anbefalte innlegg

når jeg spiller wow så blir skjermen svart etter ett par minutter og skjerm lyset ved siden av knappen blinker gult, hva skal jeg gjøre?? for høy hertz? innstalere nye drivere

?? takk

 

 

 

EDIT: dette skjer også i cs.. :(:cry: hjelp!

Endret av værdama
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har samme problem som trådstarter her og nå begynner det virkelig å gå meg på nervene :hrm:

 

Når jeg har spilt sånn ca 1-10 minutter så får jeg svart skjerm sånn helt uten videre.

Har oppdater alle drivere på maskinen og formatert men til ingen nytte :(

 

Mine specs:

CPU: Athlon Xp 2400

Hovedkort: MSI MS-6738

Skjermkort: Powercolor 9800pro

Ram: 1 twinmos 256mb (266MHz)

1 Nonamed 512mb (266MHz)

 

Hjelp! :(

Endret av OleJørgen
Lenke til kommentar

Heh, vanskelig å finne ut det her eller? :p Er jo bare å sjekke support hos ATI... problemet er mellom radeon kort og visse hovedkort der agp 8x ikke funker som det skal. Men dette har dere jo allerede funnet ut av :)

 

Jeg hadde samme problemet for en stund siden, tok meg 10 minutter å finne ut av.

Lenke til kommentar
Heh, vanskelig å finne ut det her eller? :p Er jo bare å sjekke support hos ATI... problemet er mellom radeon kort og visse hovedkort der agp 8x ikke funker som det skal. Men dette har dere jo allerede funnet ut av :)

 

Jeg hadde samme problemet for en stund siden, tok meg 10 minutter å finne ut av.

Jepp, ringer til ati jeg.. Jeg kommer vel så langt som å si "ja jeg har et geforce 6.." *beep beep beep* Og så mye fant jeg ut der... Mener faktisk å huske at det var et lignende problem med med geforce 3 kort for en god stund tilbake og... :hmm:

Hvilket hovedkort har du da?

Endret av MetiCx
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...