mrmattis Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hei Min kone er nå i ferd med å ta ny utdannelse som muskelterapeut, og jeg har i den forbindelse tenkt å registrere et domene. Tenkte på et domene som muskelterapeuten.no eller lignende. Denne siden skal på sikt inneholde en oversikt over hvilke behandlingsformer som tilbys, samt informasjon om de enkelte behandlingene. Den må også inneholde en prisoversikt, kontaktinformasjon, e-mail etc. Hva trenger jeg for å etablere en slik side ? Må innrømme at jeg har ikke noe erfaring med webhoteller/isp`er etc. Kan dere vennligst gi meg noen tips i etableringen av en slik side. Mvh, mrmattis Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hva trenger jeg for å etablere en slik side ? Må innrømme at jeg har ikke noe erfaring med webhoteller/isp`er etc. Kan dere vennligst gi meg noen tips i etableringen av en slik side. Mvh, mrmattis Du trenger et registrert foretak. På selve webhotellet er det en fordel med støtte for et skriptspråk, da det er ganske kjedelig å kode alle sider helt for hånd. Sammenkobling og "sidelaging" blir mye lettere med et skriptspråk som PHP eller Python. Lenke til kommentar
mrmattis Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Takk for tilbakemeldingen. Kan forøvrig nevne at domenet vil bli registrert som .net , slik at jeg slipper å registrere et foretak. Flere tips/erfaringer ønskes. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg anbefaler Domeneshop. Nå vet ikke jeg hvor stor lagringskapasitet du trenger, men jeg kan tenkt meg at en av de minste pakkene vil holde. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Er veldig fornøyd med Bluehost.com, bra priser og support. Eneste minuset så langt er at siden serverne ligger i USA tar det noen sekunder før sidene lastes, men det er ikke veldig plagsomt IMO. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå