Daniel Hovden Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Skjermkort *EDIT* satt visst inn et hovedkort istedet for et skjermkort takk Carnifex for at du oppdaget det... Rettet opp i!!! ^Thomas KAN DU FLYTTE TILBAKE?????? Endret 9. mars 2005 av -FriedDude- Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Det var en meget lav pris for et godt hovedkort med masse funksjonalitet, men hvorfor i skjermkort og tv-kort kategorien? Her er testen til hw.no: http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=13982 Endret 9. mars 2005 av Carnifex Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Flyttes fra "Skjermkort og TV-kort" Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 hahaha artig WTF? ^thomas FLYTT NÅ!!!!!! Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Jeg synes ikke dette kortet er verdt pengene! Det ser ut som et "vanilla" 6800 bare med 256MB DDR minne??? Du får ordntli GT med DD3 minne til den prisen vil jeg tro. Se på www.mpx.no , de har hatt noen billige kort av henholdsvis Club3d og BFG , vet ikke om de har det nå , men verdt å sjekke!! EDIT: Så ikke at det var PCi-express du var ute etter , ikke sikkert utsagnet mitt holder vann da , ser ut som PCI-express er noe dyrere enn AGP... Endret 9. mars 2005 av dkvam Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå