2Key Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 Hei!!! Endelig har jeg grei å installer Mandrake8.1. Men jeg kan ikke en dritt når det gjelder å installer prog. i Linux.Jeg har Adsl fra telenor, men jeg skjønner ikke en dritt når jeg skal installer det som er på cd. Jeg prøvde å følge det som stod i readme fila men når jeg skulle kopiere filene fikk jeg en melding som sa. accsess denied. kan noen hjelpe meg fra A-Å med å installer:) Lenke til kommentar
2Key Skrevet 21. november 2001 Forfatter Del Skrevet 21. november 2001 Glem det. Jeg fikk det til. Jeg maatte bare fiske noe naar jeg var logget inn som root.sitter pa linux naa.det er drit kult. Lenke til kommentar
tZar Skrevet 21. november 2001 Del Skrevet 21. november 2001 Ja, jøss.... Linux er flott Holder meg til Win fremdeles.... funker best til vanlig.... har en linuxboks som står og går 24/7 men det er ikke akkurat det jeg gidder å sitte å bruke til vanlig... Lenke til kommentar
nesquik Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Farlig farlig. Telenor sin Linux software SUGER. Installer rp-pppoe hvis du har vanskeligheter med ting som tilsynelatende ikke funker på nettet. Lenke til kommentar
crimzon Skrevet 3. desember 2001 Del Skrevet 3. desember 2001 Hva er vitsen med pppoe i linux, når adsl-start/stop funker 100%? Lenke til kommentar
nesquik Skrevet 4. desember 2001 Del Skrevet 4. desember 2001 eh? adsl-start/stop er pppoe Den som følger med Telenor cden er IKKE god hvertfall, kanskje du har flaks, men hos meg ville denn bare åpne halvparten av forbindelsene, når jeg bytta til rp-pppoe fungerte alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå