Lufen Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 jeg har installert debian på en av pcene her med et ati 9800pro kort og problemet med dette er at det er veldig tregt (på spill som krever grafikk ) og jeg har da lyst til å instalere driver til kortet i håp om at det skal hjelpe har noen en god guid eller enkel måte å installere ati sine drivere? Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Debian Woody eller Sarge? Edit: Hvis du bruker Sarge eller Sid, vil jeg tro at en "apt-get install ati-fglrx" e.l. vil installere driverne. Endret 9. mars 2005 av Gimper Lenke til kommentar
dvj Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hei!, Jeg brukte denne guiden under debian testing (sarge) til å få inn ATI driverene. http://xoomer.virgilio.it/flavio.stanchina...-installer.html Lykke til Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 jeg bruker sarge på pcen, har problemer med den guiden til dvj da det er elemter der som rett og slett ikke passer , men jeg får prøve på nytt Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 testa nå på nytt og kom nå helt ned hit: 4.3 Build with the make-kpkg command før ting kræsjet den lager ikke noe .deb arkiv den Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Du byttet vel ut "-flavour" med den riktige teksten? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 jepp, men på slutten av av make-kpkg så blir det masse kode-tekst og ikke noe .deb arkiv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå