Jan Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Når man er forbanna? Mil etter Mil? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 haha.. mil etter mil.. er sjelden ordntli forbanna, men det blir vel stort sett Rammstein, men det er det jo stort sett hele tiden (når jeg er alene iallefall)... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 ATDI - One Armed Scissors Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Noe beroligende som får meg på andre og bedre tanker. Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Vist du vil ha FETE tekster med tunge gitarriff og trommer, sier jeg bare et band. Chimaira! The Impossibility Of Reason er en ekstremt bra skive, handler stort sett om hat, sinne, hevn og alt sinnerelatert. For og få meg forbanna er det bare og sette på listepop! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 hører på djevelen som sitter på høyre skulder... Lenke til kommentar
Con Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Body Count er et bra alternativ når jeg er sinna! De har en sang som heter "mommas gotta die tonight" pleide å høre på den når jeg hadde kranglet med min mor... De har mange gode "sinna" sanger! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Tomahawk "Mit gas" funker fint for meg, også når jeg trener.. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 da hører eg på hard rock Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Når eg er skikkelig forbanna går det mest i Gorgoroth, Marduk og Mayhem. Hører av og til på annen black/death metal når eg er forbanna.. Men eg ender som oftest opp med å høyre på Panzer Division Marduk av Marduk.. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Ingen som hører på Jan Teigen? Da måtte det i tilfelle bli Prima Vera. For å få meg forbanna: Heidi Hauge (dama kan ikke synge, "En som kan skjære tvers igjenom flere oktaver uten å treffe en eneste tone" er en passende beskrivelse på henne) Svensktopp musikk (Denne musikkstilen fungerer ikke for meg, får allergiske utslett. Spesielt av "Tio tusen rosor" og andre hjertesmerte låter). Når jeg er forbanna: Mye rart egentlig, kanskje Pantera - Cowboys from hell, eller noe helt annet. - D.J. Lenke til kommentar
embark Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Limp Bizkit - Counterfeit Godsmack - I F***ing Hate You Eminem, D12 & Obie Trice - Doe Ray Me Dope - Die Motherf***er Die eller bare denne: Insane Clown Posse - F*** the World Lenke til kommentar
embark Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Når man er forbanna? Mil etter Mil? Jeg synes at Dimmu Borgir kunne ha covra et par Jan Teigen sanger... Hadde vert tøft "Mil etter Blodrøde Mil" eller noe sånt Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 _METAL_ Six Feet Under - When the dead walked Gwar - I hate Love Songs Nattefrost - Spiritual purification Storm - Oppi Fjelle Finntroll - asfagelns død Ensiferum - Battle Song Ensiferum - Old Man og slikt Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Vader eller Decapitaded er gode band når ein er forbannet. Ellers noko av Metallica eller Slayer kan passe. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Hører mye på Motorphsyco & Rammstein for å drive aggresjonen ut av meg generelt når jeg er forbanna. Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 metallica's st.anger plate eller rammstein... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Tool er et fantastisk band man kan rett og slett slappe av med når man er steike forbanna. Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 det samme som når jeg er i godt humør. jeg vil jo ikke bli noe mer sur enn jeg allerede er! dvs: Manowar, Iron Maiden, Rammstein osv Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Limp Bizkit - My Way/Boiler Petter - Pisser på dig AC/DC - Highway to hell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå