Acrid Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Ikke overraskende er det Strapping Young Lad som er sinnamusikken min. Ingen kan høres så sint ut som Devin Townsend Strapping Young Lad - S.Y.L (Heavy As A Really Heavy Thing) Strapping Young Lad - Detox (City) Strapping Young Lad - Force Fed (SYL) Strapping Young Lad - Shitstorm (Alien) Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 hmm.. vanskelig denna.. pleier å høre på GAMLE klassikere... som beatles, elvis, eels, monkeys..osv. Grunnen til dette er at det er ikke så bråkete og opphissende at da roer jeg meg ned... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Indega. Islandsk svartmetall på sitt beste. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Det eksisterer en lignende tråd: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=242882 Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Det eksisterer en lignende tråd: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=242882 Det er en viss forskjell. Noen hører på ekstrem metal når de er sint, andre hører på Björk Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Det er en viss forskjell. Noen hører på ekstrem metal når de er sint, andre hører på Björk Jo, du har vel rett. Har en liten samling av når-eg-er-forbanna-sanger: Tool - Hooker with a Penis Arch Enemy - We Will Rise Lamb of God - Laid to Rest Otep - Sacrilege In Flames - F[r]iend Slipknot - Pulse of the Maggots Chimaira - Pure Hatred Endret 10. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
CMOTDibbler Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 One Minute Silence med Buy Now...Saved Later. Veldig kraftig musikk som ikke lar deg slippe oppmerksomheten. Og masse energi! Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hvis jeg er forbanna må jeg skru på noe terapeutisk (dvs. metal). Jeg skrur gjerne på noe Dark/Black/Death/Power/Speed Metal eller hva enn det er. Rask, agressiv, antikristen, massiv metal med mye energi. Det pleier å hjelpe. Det er faktisk også god treningsmusikk. Hvis jeg hører ræpp, danseband, eller lignende når jeg er fly forbanna, kan jeg finne på å knuse lydkilden og gjøre et par neser flatere. Neida, så ille er det ikke, men jeg blir bare mer forbanna av slik musikk. Lenke til kommentar
kristopher Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 hvis jeg er sint så hører jeg på colplay og spiller bass. for å roe meg litt Lenke til kommentar
sixx Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Da blir det gjerne slayer pluss å spille etter selv.... å da blir det alvorlig høyt Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Painkiller plays the most annoying free-jazz heavy metal you can imagine. Zorn squeals on his saxophone over a chaotic mess of high-speed drums and rumbling bass lines. All of the music is improvised. Edit: Selvsagt er dB så høyt at ens urin er rød når man er ute for å strø etterpå. Endret 9. mars 2005 av Nisje Olm Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Det varierer. Hvis jeg vil roe meg litt ned tar jeg på rolig musikk men hvis jeg bare vil fortsette å være sur så blir det nok noe rammstein (reise, reise) eller Marilyn Manson (lest we forget). Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Ingen som hører på Jan Teigen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå