Cho-san Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 har kjøpt meg ny mus no men den hopper like mykje som den gammle...med hopper meinar eg at eg har den heilt normalt på skjermen men så plutsleg er den oppe i vestre hjørne ( alltid venstre hjørne ) nokon som veit ka som er gale????? det skjer ikkje inne på spel som feks cs:cz Lenke til kommentar
Arsenal_RULES Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Har du ikke kontroll på din egen mus, ville jeg ikke tatt sjangsen på en mus... Det finnes alternetiver for deg , gutten min. §!"Drivere, er alltid en idé"!§ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Flyttes til 'Annet om hardware', der denne posten hører hjemme. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Har akkurat samme problem med ei mus på skolen! Helt klikkers.. Kan være alt fra et virus til en tilfeldig produksjonsfeil! Lenke til kommentar
Oldie Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Hadde samme problemet for noen år siden og med en tidligere versjon av Windows(tror det var ME om jeg ikke husker feil uten at det trolig har noe å si i denne sammenhengen). Uansett; etter en format C med etterfølgende reinstall var problemet borte... Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Dette er min erfaring og. Musen hoppet rundt nå og da... så formaterte jeg hardisken (pga. av at windows xp begynte å kjøre litt tregt) og etter det har problemet vært borte. Lurer på om feilen kanskje er fordi at de gamle driverne til den gamle musen fortsatt lå der (hadde jo fjernet den egentlig men var kanskje en liten rest...) men vet ikke dette sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå