evooo Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Jeg har firkanta (stygg) grafikk på PC'n min... enda den er av... temmelig god kvalitet: PC: ABIT Fatal1ty AA8XE motherboard PCI-E P4 2,8ghz CP 512mb DDR2 DIMM RAM ATI RADEON X600 pro 256mb PCI-E x16 WinXP - Sp1 greit nok det? hvordan det ser ut i windows: http://up2.fastuploads.com/73411751_gffg.JPG jeg har netopp formatert, har installert directx 9.0c + at jeg har lasted ned de nyeste driverne fra ati.com + at alt er satt til maks kvalitet inne i ati catalyst control center i tilleg til at jeg har lasta ned nyeste bios versionen til HK... hvorfor er det slik? det er slik ingame i FFXI (fanal fantasy XI online) også... utrolig irriterende kan noen hjelpe meg? Endret 9. mars 2005 av evooo Lenke til kommentar
evooo Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 trur kansje det er noe med at maskinen kjører med veldig lav FPS... animasjons bilder går tregt osv... så... er det noen måte og øke FPS på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå