Skavold Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Heisann, Mitt kjære E4300 ble ødelagt på nyttårsaften, og har siden tredje januar vært på verksted. I går fikk jeg beskjed om at forsikringen (Elkjøps idiot-forsikring) ikke var villig til å dekke hele reparasjonskostnaden, fordi den ble på over 1500,-. De tilbød meg derfor et kamera som i deres øyne var tilsvarende mitt E4300, nemlig et IXUS40. I og for seg er IXUS40 et bra kamera, men ikke til mitt bruk. Jeg er avhengig av alle de manuelle innstillingene jeg kunne på mitt gamle, samtidig som jeg var meget fornøyd med både kameraets ergonomi (noe jeg ikke er med IXUS) og spesielt billedkvalitet. Dessuten har jeg Compact Flash-minnekort fra før, og er også storfornøyd med det. IXUS40 bruker SD. Så hva er egentlig det mest tilsvarende kameraet på dagens marked i forhold til mitt gode E4300? Har sett på Canon PowerShot S1 IS, som har dårligere oppløsning, men kraftigere zoom, og IS. Har denne alle manuelle innstillinger som mitt gamle? På forhånd takk OPPDATERING: Saken er løst... Elkjøp rotet det til som vanlig, men til slutt så fant de ut at kameraet mitt faktisk var hos de! Så nå har jeg mitt kjære Nikon igjen, og alle er glad Endret 10. mars 2005 av OML Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå