Takkie Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hei, Jeg går inn på ftp://ftp.home.no, men jeg får ikke logga inn... Ossen får jeg fiksa det? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg tror ikke Mozilla Firefox har FTP-klient-støtte. Lenke til kommentar
Takkie Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg tror ikke Mozilla Firefox har FTP-klient-støtte. Jeg har prøvd Explorer oxo... Det kommer skriv inn passord på Firefox oxo faktisk... Lenke til kommentar
Stjeletor Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Hallo Dette er hentet fra home.no Hvis du likevel ønsker å bruke Netscape eller Internet Explorer, så skal du skrive adressen ftp://[email protected] i adressefeltet. Du vil da bli bedt om ditt passord for å logge inn. Deretter kan du dra og slippe filer fra skrivebordet og inn i browservinduet. ellers så er det endel nyttig informasjon å finne i FAQ sidene: http://www.home.no/medlem/faq.cgi#3.3 Lykke til Lenke til kommentar
hubzorb Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Hei,Jeg går inn på ftp://ftp.home.no, men jeg får ikke logga inn... Ossen får jeg fiksa det? bruk FlashFXP. du kan laste ned på www.flashfxp.com Lenke til kommentar
ondskapens yppersteprest Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Har faktisk det samme problemet med smart FTP. Har sjekket spørsmål og svar, men jeg tror alt stemmer.. Lenke til kommentar
j0n87 Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 huske å aktivere ftp på brukern din, og etter en time få kan du logge på ftp. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Minner forøvirg om bruken av emnefeltet, et mer tydelig emnefelt vil gjøre at flere forstår hva det er snakk om og derreter vil flere lese tråden og muligens komme med løsninger på problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå