sofarot Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Har en bærbar: 500Mhz NY: 256 sdram NY 20gb harddisk ekstern mus medfølger Batteriet er gåent, og avogtil restarter den seg.... Hva tror dere jeg får for den? Kjøpte den brukt i fjor sommer for 4k Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Kjøpte du den for 4000 er du nok blitt lurt , den var nok ikke verd mer enn max 2000 da. Du får kansje 500-1000 et sted om noen vill kjøpe den. Test på www.qlx.no Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) hmm...håper på mer..! er også DVD-rom i den! Endret 9. mars 2005 av ketchez Lenke til kommentar
magio Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Får nok ikke mye for den pc'en nei, ville ikke gitt en krone over 1000kr for den selv. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Faller ikke denne tråden litt på kanten ? "Selge Bærbar: 500Mhz, 256 ram 20 gb 5-6 år" høres mer ut som en annonse enn en førespørsel om hvor mye trådstarter kan ta for dataen sin. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Faller ikke denne tråden litt på kanten ?"Selge Bærbar: 500Mhz, 256 ram 20 gb 5-6 år" høres mer ut som en annonse enn en førespørsel om hvor mye trådstarter kan ta for dataen sin. En moderator kan sikkert svare på dette bedre enn meg, men for at tråden ikke skal stenges er mitt inntrykk at specs bør tas med i topic? Baserer dette på at alle prisantydningstråder jeg har sett den siste tiden hvor topic som "Hva får jeg for dette" og "Hvor mye er maskinen min verdt" stenges tvert, mens trådene hvor alder eller spesifikasjoner på noen av komponentene får leve. DesertGlows sticky sier noe om dette, men riktignok ikke direkte at tråden din stenges hvis du utelater å nevne noe om selve maskinvaren i topic. Er du ute etter pris på din gamle pc, pc deler kan du opplyse om alder og event. hvilke delere det gjelder. Du trenger ikke prøve å presse inn alle delene hvor du etterspørr pris, men det kan være en fordel å legge inn de som du forventer vil ha høyest verdi. * Døme:Selge-PC: AMD 1Ghz, 256MB RAM, 180GB HD mm. 3år * Selge-deler: 2x256MB Noname RAM, 120GB HD * Selge-PC: Dell P4 2.4GHz 3 år gammel Merk dog at dette er dømer, det en etterlyser er mer informasjon enn at du skal selge pc eller deler! Du er alltid tjent med et informativt emnefelt slik at de som event. kan hjelpe deg finner den. Har imidlertid forståelse for at prisantydningsforespørsler i noen tilfeller kan tolkes som annonser. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Nei som nevnt ovenfor, PCen har ikke noen spesiell bruktverdi, så max 1000kr er vel greit. Endret 9. mars 2005 av Deuce Lenke til kommentar
Raimop Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Er egentlig sykt hvor mye folk er villig til å betale for en gammel laptop. Mitt tips er at du annonserer den til salgs lokalt til 2k, eller prøver deg på qxl. I skrivende stund står en bærbar Compac Armada med 1900,- som høyeste bud. Og det er med 6gig hd og 128mb minne... Du må gjerne skrive at det er en maskin som duger til surfing og tekstbehandling, så er jeg ikke i tvil om at du får 2k for den. Lenke til kommentar
idjut2 Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 kjøper den lett for 1000... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå