Dr.Ittsekk Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Har et lite problem. Jeg skulle gjerne ha brukt numpadtastene på min bærbare. Prøver å fjerne teksten under ikoner på skrivebordet. Dette gjøres ved å merke ønsket ikon, trykke F2 så trykke Alt+0160 eller Alt+255. Tallene må være fra numpad og ikke fra de vanlige nummertastene over tastaturet. Problemet er selfølgelig at bærbarepcer ikke har numpad. Finnes det en tastekombinasjon som gjørom de vanlige nummertastene til numpad. Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg har "innebtgget" numpad på min Acer Ferrari 3200. Jeg bruker FN+en del bokstaver (merket med tall i blå skrift i tillegg til bokstavene) på vendstre side av tastaturet som numpad. Hvilken maskin har du? Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg har en IBM ThinkPad, og jeg har tillsvarende Fn tast og blå merking på noen av tastene, men ingen som tilsvarer numpad. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 De fleste bærbare har denne "innebygde" num-pad. Om du ikke skulle ha det så finnes det numpader med usb tilkoblinger, men vet ikke om det vil hjelpe. Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Har du ikke et usb tastatur, eller en kompis som har det da) Så samler du opp og tar alt på en gang Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 prøvd å bruke num-lock'n ? Jepp det gjør ingenting. Har du ikke et usb tastatur, eller en kompis som har det da) Så samler du opp og tar alt på en gang En god ide! Har det ikke, men kan sikkert skaffe ett. Det er ikke først og fremst fordi jeg må fjerne teksten under ikonene, men fordi jeg vil vite hvordan man finner numpadtastene. Jeg er litt vanskelig når jeg kommer over problermer på PC'n, de MÅ løses. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Prøv å kopiere det som er mellom her: " " Så har du iallfall løst ett problem. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Ehh. . . Var det humor? Lenke til kommentar
Stumpen Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Prøvd shift + NumLk(ScrLk)? Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 (endret) Prøvde nå. Virket ikke, men da begynte NumLock "merket" å lyse. Dette er et annet "merke" enn ScrollLock. Vi nærmer oss. . . :!: Edit: Virket heter det, ikke Vriket Endret 9. mars 2005 av Dr.Ittsekk Lenke til kommentar
icyou Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Kva maskin har du da? For dei fleste bærbare har ein slags numpad på nokre av bokstavtastane. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 Kva maskin har du da? For dei fleste bærbare har ein slags numpad på nokre av bokstavtastane. Jeg har en IBM ThinkPad, og jeg har tillsvarende Fn tast og blå merking på noen av tastene, men ingen som tilsvarer numpad. Lenke til kommentar
horebore Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 har også en thinkpad, aktiverer numpaden med Shift + ScrLk, og så er numpaden i numerisk rekkefølge på: mjkluio789 Lenke til kommentar
icyou Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg har en IBM ThinkPad, og jeg har tillsvarende Fn tast og blå merking på noen av tastene, men ingen som tilsvarer numpad. Men kva serie er det? Det er jo iallfall 4 seriar som er gjett ut. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 10. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2005 PROBLEM LØST Takk horebore. Det virket det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå